  • Data: 2014-05-15 10:35:17
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.05.2014 10:12, Qlfon pisze:
    > Ale (kończąc) takie zakupy niczego nie zmienią w zakresie wysokości świadczeń.
    > ZUS się nie bilansuje tak czy inaczej.

    Czy aby na pewno? Samochody to tylko szczyt góry lodowej. Ogólnie
    marnotrawią pieniądze, których na siebie powinni wydawać jak najmniej i
    próbują oszczędzać, tak gdzie nie powinni. Dla przykładu mam znajomego
    po operacji serca, facet po wejściu na 2 piętro ma zadyszkę, wejście na
    6 (myślę, że) mogłoby go zabić, ale według ZUS jest zdolny do pracy. Z
    drugiej strony mam sąsiada, który jest na rencie, a facet biega co
    popołudnie po kilka kilometrów. Z tym, że to już chyba temat na
    kompletnie inną grupę. Wracając do tematu auta, według mnie
    wystarczyłoby im jakieś (prawie) najtańsze wozidełko, jeśli już to auto
    jest tak potrzebne. Tak, aby mało kosztowało i tanie było w
    eksploatacji. Tak na zdrowy rozsądek, przetarg powinien zawierać
    warunek, że przez 5 lat ZUS nie płaci, za żadne materiały eksploatacyjne
    (poza paliwem oczywiście) i przeglądy, a nie minimalną długość auta.

    --
    anacron
    aba/