  • Data: 2009-09-26 08:07:40
    Temat: Re: Czyszczenie obiektywu - zmora początkującego.
    Od: StaM <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Wrz, 07:16, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > ZADEN CHUCH ! i nie bede wyjasnial dlaczego.
    > nigdy chuch.

    Ja wiem jedno, ze dawniej o obiktyw wartosci 100 dolarow bardzo sie
    dbalo,
    uzywajac specjalistycznych zestawow czyszczacych, jednak nie za
    czesto.
    Dzisiaj obiektyw wartosci 1000 dolarow traktowany jest jak podreczny
    scyzoryk,
    lub szklanka po mustradzie. ( To znaczy spoleczenstwo polskie
    gwaltownie sie bogaci)
    Pragne dodac ze eksperymentalnie zamoczylem w spirytusie(etanol 98%)
    szkielko z powlokami za Canona EF, no i plyn przyjal barwe atramentu
    po krotkim czasie.
    Pozdrawiam StaM