  • 11. Data: 2012-02-15 16:10:56
    Temat: Re: Czyszczenie matrycy w lustrzance - gdzie
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-14 17:51, Adameck pisze:

    > A pytales w sklepie w podworku na Krakowskiej (za Conieco). Panie beda
    > proponowac Ci srodki do czyszczenia a jak nie beda wiedzialy kto to
    > czysci do przespaceruj sie na pietro, nad studiem foto, moze tam cos
    > zaradza. W koncu dzialaja juz w cyfrowkach ponad 10 lat...

    Witam,
    tam skierowalem pierwsze swe kroki :)
    Foto-Melcer - vel jako fotozakupy.pl

    Jedynie jaka pomoc uzyskalem, to oferte na zestaw do czyszczenia za 200
    iles tam zlotych :/.

    W sobote sprobuje zmierzyc sie sam z tematem - a jak uznam, ze nic z
    tego to szukam dalej.
    Wiec na chwile obecna co mozna a czego nie nalezy robic :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 12. Data: 2012-02-15 16:14:09
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]

    iles tam zlotych :/.

    W sobote sprobuje zmierzyc sie sam z tematem - a jak uznam, ze nic z
    Bibulke bezkurzowa i papier fotograficzny do czyszczenia mam,
    izopropanol rowniez. Sprobuje swych sil.

    Wiem na chwile obecna co mozna a czego _nie nalezy_ robic podczas
    czyszczenia matrycy :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2012-02-15 18:48:39
    Temat: Re: [Śląsk] Czyszczenie matrycy w lustrzance - gdzie
    Od: "Roman Cierlica" <r...@g...pl>

    Chorzów ul.Hajducka chyba nr.6

  • 14. Data: 2012-02-15 23:21:31
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Cierlica" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chorzów ul.Hajducka chyba nr.6

    O to, to!
    Czyściłem tam matrycę w D70s z która nie mogłem dac sobie rady zestawem do
    czyszczenia .
    Koszt 50 zł
    Polecam

    Pozdr