  • 1. Data: 2012-02-10 11:09:13
    Temat: [OT] Tusz VanSon E1 Cyan - poszukuje...
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Sorry za OT, ale wyszedłem z założenia, że przynajmniej część z
    tutejszych bywalców drukuje czasem swoje prace :)

    Jak w temacie, szukam tuszu do Epsona marki VanSon, rodzaj E1 -
    barwnikowy, cyan. Jakimś cudem poszedł mi znacznie szybciej niż reszta
    tuszów, producent przestał go produkować, ze sklepów wyszedł, czyli
    bryndza, ostatnia nadzieja w prywatnych zapasach...
    Zatem jeśli ktoś ma taki tusz i nie jest do niego zbyt przywiązany,
    chętnie odkupię odeń część lub całość, proszę o kontakt na priv.

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.