  • 1. Data: 2009-11-03 21:34:09
    Temat: Czyszczenie aparatu i obiektywu
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    Witam.

    Zrobiłem sporo zdjęć w warunkach "żużlowych". Zdałoby się wyczyścić body i
    szkło. W związku z tym pytanie - ktoś kogoś może polecić w Poznaniu lub
    okolicach? Kogoś pewnego, który umie "otworzyć" Canona i go zamknąć? Oraz w
    w międzyczasie, pomiędzy tymi dwoma operacjami, wyczyścić gruntownie i
    dokładnie sprzęt? Wiem - mogę pojechać do Berlina. Sęk w tym, że nie lubię
    Niemców :-)

  • 2. Data: 2009-11-04 11:23:24
    Temat: Re: Czyszczenie aparatu i obiektywu
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > w międzyczasie, pomiędzy tymi dwoma operacjami, wyczyścić gruntownie i
    > dokładnie sprzęt? Wiem - mogę pojechać do Berlina. Sęk w tym, że nie lubię

    Na ulicy Prądzyńskiego jest serwis.
    Korzystałem i byłem zadowolony. za gruntowne czyszczenie zapłaciłem 100zł

  • 3. Data: 2009-11-06 11:34:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcro7b$2s6k$1@opal.icpnet.pl>, "TheGuru" <t...@w...pl>
    wrote:

    > Na ulicy Prądzyńskiego jest serwis.
    > Korzystałem i byłem zadowolony. za gruntowne czyszczenie zapłaciłem 100zł

    A czy ktos moglby polecic cos w Warszawie, w podobnie atrakcyjnej cenie?
    Aparat - Pentax K10D.

    TA