  • Data: 2016-07-14 04:46:22
    Temat: Re: Czym zmierzyć czas trwania cienia?
    Od: Tadeusz Wajda <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, July 13, 2016 at 7:59:53 PM UTC+2, Artur Miller wrote:

    > w przyszłym tygodniu zapewne się dowiem czegoś w temacie stromości
    > zbocza itp. będzie można oszacować czy pojedyncze ns są w ogóle wykonalne.
    Sa wykonane. I stromość zboczy maja duza. Mam taki układ, nazywa się MC10198. Tyle,
    ze nie jest już zalecany do realizacji nowych projektow. Umozliwia uzyskanie
    impulsow pojedynczych, wyzwalanych impulsami zewnętrznymi.
    Tak, ze do kompletu niewątpliwie wartościowych informacji i rownie cennych rad
    dolaczam swoja, przy czym od razu uprzedzam, ze nie interesuje mnie po co, jaki i
    cien czego, masz zamiar mierzyc.
    Pzdr
    Tornad