  • Data: 2016-07-13 22:34:06
    Temat: Re: Czym zmierzyć czas trwania cienia?
    Od: Tadeusz Wajda <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, July 13, 2016 at 8:22:30 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Tornadzie, to powyzej to zaledwie "koncept" jest.
    > Podejrzewam ze sporo pracy wymaga przekucie tego na 5ns ... nawet
    > jesli niby sa opampy na te 200MHz
    > (a sa i szybsze).
    Nie tylko koncept. Generator pojedynczych impulsow "umiejący" generować impulsy o
    dlugosci 2 ns mam. Jest to MC 10198. Mam problem z odbiornikiem oraz z minimalizacja
    czasu gotowości układu na przyjecie nastepnego impulsu wyzwalającego ten MC.
    Chyba będę musial zrobić to samo, co zrobil mój ojciec 50 lat temu gdy mu konia z pod
    knajpy uprowadzili:)
    Pzdr
    Tornad