  • Data: 2018-10-29 17:37:43
    Temat: Re: Czym "zamalować" rysy na karoserii?
    Od: "E" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    news:5bd6c1af$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie wiem, czy to jeszcze występuje, ale parę lat temu dało się w sklepach
    lakierniczych kupić
    > takie zestawy do zamalowywania rys. Dobierało się kolor po jego kodzie (w moim
    przypadku wówczas
    > dla VW trafili z kolorem idealnie). Wyglądało to jak lakier do paznokci i nawet
    pędzelek był w
    > zestawie. Kosztowało to około 10zł.
    Wiem, że dużo mogło się zmienić od czasu gdy to kupiłeś.
    Ale gdybyś mógł napisać coś bliżej, np czyje sklepy (firma, sieć), jakiej firmy
    lakier itp., to może przez analogię udałoby mi się w Internecie coś znaleźć.
    Na razie pokazują mi się tylko oferty na Allegro bez bliższych informacji co do
    koloru.