  • Data: 2018-08-07 23:23:13
    Temat: Re: Czym sklejać / naprawiać / montować plastik?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daj linka do tego ze pisalem o pieczeniu z dziesieciu stopniach. Ja moge bez
    problemu dac linka do twoich bredni i klamstw.

    No to daj linka i nie pierdol. Daj też linka do swoich głupot w których
    wypisujesz, że 200 stopni Celsjusza daje ciśnienie 20 bar i dlatego nie
    wolno jest piec chleba w takiej temperaturze. Z tego wynika, że żeby
    utrzymać ciśnienie 1 bara (ciśnienie atmosferyczne) potrzebujesz 10
    stopni Celsjusza nie więcej. Problem jest w tym, że chleb wypieka się w
    piecach nagrzanych nawet do 230-250 stopni Celsjusza. Później
    temperaturę się obniża do 180'C.

    Co zaś się tyczy receptur pieczenia chleba to co "wypiekacz" to inna
    receptura. Ty i ten drugi idiota Kris macie popierdółki do pieczenia
    chleba drożdżowego. Tak, tu się używa mniej wody i ja się z tym nie
    spieram. Robiłeś kiedykolwiek chleb na zakwasie? Stosuje się pół na pół
    mąki żytniej i wody. Spora część tej wody odparowuje w trakcie
    pieczenia. Nie pisałem, że cała. Ty i Kris kłamiecie pisząc, że ponoć
    pisałem, że cała woda z chleba odparowuje i chleb jest całkowicie suchy.

    Po prostu pozostawię to bez komentarza jak i to ciągłe pisanie o
    "nadzorowaniu" co świadczy o tym, że jesteście debilami i nie ma sensu z
    wami dyskutować. Wiem też, że jakiekolwiek udowadnianie wam czegokolwiek
    nie ma sensu, bo już wielokrotnie wam udowadniałem (z chlebem także), a
    wy pierdolicie swoje "trzy po trzy" i czepiacie się jak rzep psiego
    ogona, zaśmiecając inne wątki oraz inne grupy. Jesteście zwykłymi
    popierdolonymi trollami.