-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Andrzej Guziak" <a...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <j9edki$7o6$1@inews.gazeta.pl> <j9ej1e$p12$1@inews.gazeta.pl>
<4ebb0a64$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
<j9f810$o6a$1@inews.gazeta.pl>
<4ebb248e$0$8451$65785112@news.neostrada.pl>
<j9gnnl$oj$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Czym się (zimą) różnią zimówki od całorocznych ?
Date: Thu, 10 Nov 2011 17:38:09 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 49
Message-ID: <4ebbfddf$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.242.192
X-Trace: 1320943071 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2200 83.25.242.192:1062
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412486
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j9gnnl$oj$1@inews.gazeta.pl...
> to <t...@x...abc> napisał(a):
>
>> begin kogutek
>>
>> > Pieprzysz bo jeździ� nie potrafisz. Mia�em samochód w
>> > czasach w ktĂłrych
>> > w zim� jeździ�o si� na gorszych oponach niş
>> > teraz wyrzuca.
>> > Wulkanizatorzy mieli maszynki i na �ysej wycinali 2-3 milimetry
>> > bieşnika. Na bieşnikowanych by�a taka guma şe na zelówki
>> > teraz lepsz�
>> > daj�.
>>
>> A jeszcze wcze�niej odpala�o si� samochód
>> korbÄ�, w nocy oĹ�wietlaĹ�o drogÄ
>> �
>> lamp� naftow�, za miar skr�tu
>> sygnalizowa�o si� wystawiaj�c
>> r�k�.
>>
>> I co w zwi�zku z tym?
>>
> Nic z wyjątkiem tego że sto lat temu był taki sam śnieg i lód. I wtedy i
> teraz
> byli tacy co sobie radzili zimą i tacy co sobie nie radzili.
No i jeszcze na tych samych drogach (poza autostradami bo ich nie było)
poruszło się
co najmniej 10x mniej samochodów.
Jeździło się wtedy wolniej, bo rarytas polskiej motoryzacji 150 km/h miał
tyko w papierach.
Wszyscy jeździli na całorocznych czy też błotno-śniegowych (chyba tak się to
nazywało),
najczęściej bieżnikowanych (kto to dzisiaj pamięta) i nie było sytuacji, że
Ci ktoś przed
maską stanie w miejscu bo i jak miałby tego dokonać.
Piesi też wiedzieli, że przejście dla pieszych to przejście przez jezdnię a
nie przejazd przez
chodnik. Mniej samochodów, można było samochody przepuściś i przejść
bezpiecznie.
To tak w skrócie.
Pozdrawiam
Andrzej
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.11 17:43 Wojciech Wrodarczyk
- 10.11.11 17:45 Wojciech Wrodarczyk
- 10.11.11 17:46 Wojciech Wrodarczyk
- 10.11.11 18:10 Gil
- 10.11.11 20:56 Cavallino
- 13.11.11 22:33 J.F.
- 13.11.11 23:30 kogutek
- 14.11.11 13:07 Wojciech Wrodarczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=