  • Data: 2011-11-13 22:33:10
    Temat: Re: Czym się (zimą) różnią zimówki od całorocznych ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 01:05:36 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > Pieprzysz bo jeździć nie potrafisz. Miałem samochód w czasach w których w zimę
    > jeździło się na gorszych oponach niż teraz wyrzuca. Wulkanizatorzy mieli
    > maszynki i na łysej wycinali 2-3 milimetry bieżnika. Na bieżnikowanych była
    > taka guma że na zelówki teraz lepszą dają. Drogi gorsze i gorzej odśnieżone.
    > Samochody prostsze, bez bajerów. I jakoś ci co mieli jeździć to jeździli.
    > Gospodarka się nie zawalała.

    Zawalala, zawalala.
    http://www.youtube.com/watch?v=N5KA3o6v9Js
    http://www.youtube.com/watch?v=FSpte4fCuv0

    > Wiesz dlaczego? Bo potrafiliśmy jeździć. Kiedyś
    > zimą jechałem do Tarnowa. Taki długi odcinek pod górkę był. Lód lepszy niż jak
    > na lodowisku do jazdy figurowej. I tak co piaty wypadał do rowu. Teraz puścić
    > kierowców w ich dupnych samochodach na zimowych oponach na taką drogę
    > to co piąty by nie wypadł. I byli by to tacy starzy kierowcy jak ja. Szkoły
    > jazdy zimowej dla was robią. Ja przez trzy miesiące co roku taką szkołę miałem
    > gratis. Tam gdzie ja z trudem dam radę pojechać na wielosezonowych Ty nie masz
    > szans na najlepszych zimowych. I nie dlatego że opony złe. Zwyczajnie nie
> [...]

    Ale co - ty tez kursow specjalnych nie konczyles, tylko praktyke miales.
    Kolega za 15 lat tez moze bedzie mial praktyke.
    Ja tez juz jakas praktyke mam - letnie opony sa rozne. Niektore na sniegu
    sa calkiem zle. I twoje wspaniale umiejetnosci nie pomoga.

    J.