  • Data: 2011-11-14 13:07:08
    Temat: Re: Czym się (zimą) różnią zimówki od całorocznych ?
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-13 23:30, kogutek pisze:

    > W połączeniu z instynktem samozachowawczym pomogą. Tym co jeżdżą tak jak by
    > jutra miało nie być nic nie pomoże.

    Opona letnia nie prjektowana do warunków choć trochę terenowych (błotna)
    nie nadaje się w zupełności na śnieg.
    Takie przykłady to m. in. Sava effecta +, dębica passio, yokohama
    s-drive i wiele innych.
    Jedyny instynkt samozachowawczy, jaki można sobie wyrobić jeżdżąć na
    takich oponach, to niewyjeżdżać na śnieg/lód.
    Kiedyś natomiast większość letnich, była w rzeczywistości całoroczna,
    np. hankook steel radial, Fulda multistar M (w rozmiarze C).
    reasumując, na typowo letnich, projektowanych pod suche nawierzchnie (ja
    używam takich bridgestonów), to nawet na silny deszcz starch wyjeżdżać,
    co dopiero na śnieg.