  • Data: 2011-11-10 01:52:51
    Temat: Re: Czym się (zimą) różnią zimówki od całorocznych ?
    Od: Adampio <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-10 00:19, Andrzej Guziak pisze:
    > Nie pisz takich głupot bo jeszcze ktoś uwierzy.

    Kurdę, kolejna mondrala sie odezwala!
    Sa różne letnie i różne zimowe. Wedlug mojego doswiadczenia zimówki
    naprawde przydatne są tylko na suchy śnieg. Ja na "letnich" (Dynaxery,
    MSZ dosyc miekkie) bylem na dwóch snieżnych Sylwestrach w Jeleśni i nie
    blokowałem żadnych skrzyżowan. Zimowki mam, dwie, na felgach, i zakładam
    na przód jak mi sie trafi gdzies daleka i naprawde snieżna trasa. Fakt z
    wtedy z lenistwa nie zdejmuję ich do początku marca.
    A mam kolegę, który na swoich letnich nie jest w wstanie przejechać w
    wakacje (letnie!) po suchej trawie jesli jest tylko zdziebko pod górke.

    Poza tym najważniejsze jest o co między uszami kierowcy :P