-
X-Received: by 10.157.3.236 with SMTP id f99mr84700otf.6.1463004769892; Wed, 11 May
2016 15:12:49 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.3.236 with SMTP id f99mr84700otf.6.1463004769892; Wed, 11 May
2016 15:12:49 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.us.feeder.erje.net!news.glorb.com!11no3930802qgt.0!news-out.google.com!k10ni
301igv.0!nntp.google.com!i5no7739980ige.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 11 May 2016 15:12:49 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <nh08e7$3uu$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.207.64.178;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 87.207.64.178
References: <5732f0a5$0$698$65785112@news.neostrada.pl>
<5732fc10$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<0...@g...com>
<ngvkum$dpd$2@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<nh08e7$3uu$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: Czym się różni hak za 300zł od tego za 1200zł
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Wed, 11 May 2016 22:12:49 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581907
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 11 maja 2016 23:32:57 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> > No i stawiam (tak na oko ;) ) ze jednak dachowy daje mniejsze opory => mnijesze
zuzycie paliwa.
>
> Jaja sobie robisz?
> Hakowy nie zwiększa w ogóle zużycia, przynajmniej nie w sposób
> zauważalny w suvie.
> A przejechałem z nim 2000 km , tylko od początku maja.
>
> O czymś takim w przypadku rowero-żagla na dachu możesz tylko pomarzyć.
hak mam, ale z bagaznikiem na nim nie jechalem nigdy ;)
co do oporu to powierzchnia czolowa roweru to praktycznie zero, postawiony bokiem
oplyw powietrza moze mocno zaburzac, ale fakt, zalezy to od geometrii samochodu. W
sedanie raczej dosc znacznie, w czyms typu VANa, moze sie zdarzyc, ze rowery znajda
sie idealnie w tunelu aerodynamicznym i wplyw bedzie pomijalny...
Przy zuzyciu paliwa liczy sie nawet ksztalt lusterek ;)
Ja u siebie (kombi) jakos zwiekszonego zuzycia nie zanotowalem, ale pewnie wynika to
z tego, ze z rowerami jade raczej troszeczke wolniej (?)
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.16 11:40 yabba
- 12.05.16 13:52 J.F.
- 12.05.16 15:00 twistedme
- 12.05.16 16:17 Tomek Kańka
- 12.05.16 16:21 ddddddddd
- 12.05.16 17:10 J.F.
- 12.05.16 18:22 Cavallino
- 12.05.16 18:23 Cavallino
- 12.05.16 23:21 WS
- 12.05.16 23:34 WS
- 13.05.16 20:26 Cavallino
- 13.05.16 21:43 WS
- 14.05.16 08:30 Cavallino
- 14.05.16 14:39 WS
- 15.05.16 11:11 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=