  • Data: 2016-05-12 00:12:49
    Temat: Re: Czym się różni hak za 300zł od tego za 1200zł
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 maja 2016 23:32:57 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Jaja sobie robisz?
    > Hakowy nie zwiększa w ogóle zużycia, przynajmniej nie w sposób
    > zauważalny w suvie.
    > A przejechałem z nim 2000 km , tylko od początku maja.
    >
    > O czymś takim w przypadku rowero-żagla na dachu możesz tylko pomarzyć.

    hak mam, ale z bagaznikiem na nim nie jechalem nigdy ;)
    co do oporu to powierzchnia czolowa roweru to praktycznie zero, postawiony bokiem
    oplyw powietrza moze mocno zaburzac, ale fakt, zalezy to od geometrii samochodu. W
    sedanie raczej dosc znacznie, w czyms typu VANa, moze sie zdarzyc, ze rowery znajda
    sie idealnie w tunelu aerodynamicznym i wplyw bedzie pomijalny...

    Przy zuzyciu paliwa liczy sie nawet ksztalt lusterek ;)

    Ja u siebie (kombi) jakos zwiekszonego zuzycia nie zanotowalem, ale pewnie wynika to
    z tego, ze z rowerami jade raczej troszeczke wolniej (?)

    WS