  • Data: 2016-05-13 21:43:52
    Temat: Re: Czym się różni hak za 300zł od tego za 1200zł
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 maja 2016 20:26:22 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    podniesieniem rowerka, to zalozenie zajmuje max 30sek - postawic w rynience
    bagaznika, rama w uchwyt, przekrecic blokada do oporu, kluczyk i oba kola zablokowac
    samoblokujacymi paskami. Zdejmowanie podobnie

    > ROTFL !!!
    > I to chcesz zrobić w 30 sekund?
    > Bo mnie identyczne czynności i to w pozycji wygodnej, bo w bagażniku
    > hakowym zajmują kilka razy więcej.
    >
    > Też w Thule.

    nie chce mi sie filmu nakrecac ;) , ale juz "pozycja wygodna" w wypadku hakowego to
    tak sobie jak dla mnie... podniesienie rowerka to zaden problem, a pozniej sie
    schylac nie musze ;) dla mnie wygodniej jest na na dachu

    ustawiam ramie do chwytania ramy w odpowiedniej pozycji, chwytam rower za amortyzaror
    i rure tylnego trojkata, wstawiam pod katem w rynienke - tak, zeby trafic pod paski
    do zapinania kol (to tak z 5 sek max), do pionu (wchodzi w chytacz ramy, ktory ma z
    15cm luzu), 2 obroty blokady, przekrecenie kluczyka i dwa paski (czasem minimalnie
    kolo przekrecam, zeby paski byly w srodku miedzy szprychami)

    Nie da sie tego zle zapiac, ani jakos krzywo wstawic (podstawki pod kola sa w
    odleglosci raz ustawionej)

    Ale gdybym mial wstawiac trzeci rower, to juz musze stawac na progach itp zeby dostac
    do bagaznika, wtedy sie sprawa komlikuje