  • Data: 2011-04-15 18:59:36
    Temat: Re: Czym się różni cyna?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Apr 2011 19:39:48 +0200, Grzegorz Krukowski wrote:
    >Obecnie jest to chyba 4 kg na łebka co jest wartością wziętą ,,z
    >kapelusza''. Ma być od 1/2 do 3/4 (bo nie wiem jaki poziom będzie
    >klepnięty) od sprzedaży w danym kraju co jest już logiczne i ma
    >zabezpieczyć przed eksportem śmieci.

    Bedzie inny problem - ile wazy sprzet. Skad mamy wiedziec, jesli wazy
    mniej niz pudelko.

    No i drugi problem - z oponami. Niemcy czesto zmieniaja .. ale
    dojezdzaja je Polacy. Chwilowo nielegalnie, bo bez podatkow.

    Ale przed krytykowaniem wezcie jeszcze pod uwage ze cel moze byc
    calkiem inny. Nie tylko o surowce chodzi, ale takze o to zeby smieci
    byly male, degradowalne i ewentualnie latwo spalalne. Zeby smietniska
    nie rosly, bo Europa gesta, gdzie je umieszczac.

    J.