  • Data: 2013-03-25 15:20:25
    Temat: Re: Czym posmarować pierścieć ślizgowy
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8656c649-d06c-4f97-88e3-4c46b9a5804d@googlegrou
    ps.com...
    O tego potrzebujesz:
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/31ydYGzpQsL._S
    L500_AA300_.jpg
    Mam ten sklep po drodze z pracy, mogę Ci kupić.

    O! smar silikonowy - to może być faktycznie pomysł.
    Wydaje mi się, że producent to czymś smarował bo na powierzchni ślizgowej
    jest ścieżka z czegoś co nie przypomina zużytego materiału tłoczka.
    Mam w domu smar TF (silikon - teflon) zrobię eksperyment.
    Dziękuję za chęć zakupu!
    Ty nadal w GB? Bo ja mam sprawę inną - sprężyna do zegara.
    Taki sklep w GB -

    https://www.cousinsuk.com/catalog/clock-parts/englis
    h-dial-french-german-trifix-clock-mainspring

    Może znasz kogoś kto tam ma konto i robi zakupy? Bo ja jestem
    niekompatybilny, oni chcą kartę kredytową a ja nie posiadam :-(

    Sprawa jest z tego wątku:

    http://zegarkiclub.pl/forum/topic/86630-vedette-posz
    ukiwana-oska-i-sprezyna/

    Łukasz