  • 21. Data: 2014-02-16 19:39:49
    Temat: Re: Czym otruć....
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    8...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Kupić można, drogie nie jest. Tylko to działa na wszystkie psy a mnie
    > by zależało żeby tylko na te co chcą oszczać mój samochód.

    Gdzie coś takiego można dostać? Sąsiedzi wypuszczają swoje kundle w
    samopas, a te na defekację chadzają przed mój garaż. Zanim zglanuję
    jednego czy drugiego doprowadzając go do takiej traumy, że ze strachu
    całkiem przestanie się wypróżniać, chciałbym coś takiego wypróbować.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 22. Data: 2014-02-16 22:10:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Najprostsze jest żeby idiota właściciel psa nie podprowadzał kilka
    > razy dziennie swojego pupila do cudzego samochodu. Ale to jest mało
    > wykonalne w stosunku do przygłupa.

    najprościej sie wyprowadzić w miejsce gdzie cie jeszcze nie znają i
    zachowywać sie tak aby ci ludzie nie pluli na grata.

    sądząc po twojej działalności sieciowej to maja cie tam dosyć i specjalnie
    psy prowadza aby twojego trupa na kółkach obsrywały.

  • 23. Data: 2014-02-16 22:11:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > tego. Tzn teren niech sobie znaczą ale gdzie indziej, ale te cwaniaki
    > wiedzą, że jak auto przyjedzie na to samo miejsce, to zazwyczaj
    > zapach ich moczu jest wyżej niż nasikali, a to stanowi o ich "sile na
    > dzielni". Tak więc jak już osobnik się przekona że opona w teorii pomaga
    > mu w
    > przetrwaniu, będzie sikał. Proponuje użyć kamer, zarejestrować fakt i
    > powiadomić właścicieli psów ze sobie tego nie życzysz. Możesz
    > zasugerować że im też obsikasz całe auto, drzwi dom, co tam jeszcze
    > chcesz. ale postaraj się może zachować formę zdecydowanej prośby, nie

    tak realnie to kogutek winien sie udać do psychiatry i zacząć sie leczyć..
    :)

  • 24. Data: 2014-02-16 22:21:53
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 22:10:26 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >

    > sądząc po twojej działalności sieciowej to maja cie tam dosyć i specjalnie
    >
    > psy prowadza aby twojego trupa na kółkach obsrywały.

    Głupszy jesteś niż ustawa przewiduje. To jakiś cud że ktoś tak głupi jak ty nauczył
    się pisać.

  • 25. Data: 2014-02-17 02:11:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-02-16 14:11, masti pisze:

> [...]

    Pierdolisz.

    > O'RLY? Masz jakiś inny słownik języka polskiego?

    A co ma słownik do KK ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 26. Data: 2014-02-17 02:17:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-02-16 10:59, k...@g...com pisze:

    > Po co robić jak kupić można, na dodatek specjalnie drogie nie nie jest.

    Wskaż palcem gotowy produkt, albo kierunek. Mam problem z
    jebanym psim sierściuchem. Wielokrotne rozmowy z właścicielem
    gówno (psie) dały.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 27. Data: 2014-02-17 03:16:22
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 lutego 2014 02:17:18 UTC+1 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    > Wskaż palcem gotowy produkt, albo kierunek. Mam problem z
    >
    > jebanym psim sierściuchem. Wielokrotne rozmowy z właścicielem

> [...]

    Jak ultradźwiękowe to na allegro widziałem odstraszacze kun itp.

  • 28. Data: 2014-02-17 09:59:39
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Wskaż palcem gotowy produkt, albo kierunek. Mam problem z jebanym psim
    > sierściuchem. Wielokrotne rozmowy z właścicielem gówno (psie) dały.

    Pierwszy z brzegu:
    http://www.mediasklep.pl/odstraszacz-psow-dazer-ii-u
    -s-a-ultradzwiekowy.html

  • 29. Data: 2014-02-17 11:01:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    definiuje pojęcia

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2014-02-17 20:22:04
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Sat, 2014-02-15 at 20:36 +0100, Marcin N wrote:
> [...]
    jakiejś elektroniki samochodowej, co prawda niewielka ale zawsze jakaś jest. Jednego
    z sąsiadów kiedyś oduczyłem. Miał wielkiego psa. Jak szczał to potrafił maskę
    oszczać. To kiedyś jak wyszedł na "spacer" to wyszedłem i przy nim odlałem się na
    jego samochód. Nic nie powiedział i pod mój samochód psa nie podstawiał. Ale pod inne
    w dalszym ciągu ale pod swój nigdy. Dobrze że chuj się wyprowadził. Ale jego miejsce
    zajmują inni. Ciekawe czy jakiś drażniący zapach by nie zadziałał odstraszająco na
    psy. Ludzi się nie oduczy. Pilnowanie, robienie zdjęć i przekazywanie sprawy policji
    nic nie da z wyjątkiem samowkurwienia. A problem jakiś jest. Szczyny powodują
    korozję. Ktoś sobie kupi felgi co mu się podobają i za pół roku wyglądają jakby ze
    śmietnika wyciągnął. Nie mam zielonego pojęcia czego by użyć do odstraszania.

    > Ocet. Powinien wystarczyć.

    kundlozol 1000 ...

    nmsp ;)

    @