  • 11. Data: 2014-02-15 22:26:25
    Temat: Re: Czym otruć....
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Jedz do zoo niech samochod oszcza ci tygrys albo inny lew.

    Sam niech naszczy. W końcu to jego samochód

  • 12. Data: 2014-02-16 10:40:24
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-15 16:25, k...@g...com pisze:

> [...]
    śmietnika wyciągnął. Nie mam zielonego pojęcia czego by użyć do odstraszania.

    zapytaj na pl.misc.elektronika jak zrobić urządzenie, które
    będzie pizgało ze 130dB ultradzwiękami. Ludzie nie słyszą,
    a psy zwariują albo uciekną.

  • 13. Data: 2014-02-16 10:59:07
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 10:40:24 UTC+1 użytkownik megrimsES napisał:

> [...]
    >

    > zapytaj na pl.misc.elektronika jak zrobić urządzenie, które
    >
    > będzie pizgało ze 130dB ultradzwiękami. Ludzie nie słyszą,

    Po co robić jak kupić można, na dodatek specjalnie drogie nie nie jest.

  • 14. Data: 2014-02-16 11:01:55
    Od: k...@g...com

> [...]
    >

    > zapytaj na pl.misc.elektronika jak zrobić urządzenie, które
    >
    > będzie pizgało ze 130dB ultradzwiękami. Ludzie nie słyszą,

    Kupić można, drogie nie jest. Tylko to działa na wszystkie psy a mnie by zależało
    żeby tylko na te co chcą oszczać mój samochód. Co mi takie psy zrobiły co obszczywają
    cudze auta?

  • 15. Data: 2014-02-16 11:14:12
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Tylko to działa na wszystkie psy a mnie by zależało żeby tylko na te co
    > chcą oszczać mój samochód. Co mi takie psy zrobiły co obszczywają cudze
    > auta?
    Ot, prawdziwy Polak...
    WOJO

  • 16. Data: 2014-02-16 11:30:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-02-16 11:01, k...@g...com wrote:
    > Tylko to działa na wszystkie psy a mnie by zależało żeby tylko na te co chcą
    oszczać mój samochód.

    Jesli szcza na felgę to przez chwile zapewne można zauwazyć zmniejszenie
    się rezystancji masa-ziemia i spróbowac wrzasnąc ultradzwiękami. Wada
    jest taka że raczej trzeba by mieć pasek zwisający z samochodu i
    inteligentną elektronikę ktora z byle sniegu na oponie halasu nie zrobi.
    Projekt nie jest trywialny i raczej nie ma szans dzialac w zimie lub w
    deszczu.

    Prościej chyba otoczyć się czujkami ultradzwiękowymi i walić w tubę za
    każdym razem jak ktoś/coś podejdzie na 0.5m. Jak na smyczy to najwyżej
    wlaściciel zaliczy glebę i będzie unikał, jak nie na smyczy to pytanie
    czemu nie jest na smyczy?

  • 17. Data: 2014-02-16 11:31:39
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 11:14:12 UTC+1 użytkownik WOJO napisał:

    > Ot, prawdziwy Polak...
    >
    > WOJO

    A co mi zrobił ratlerek sąsiadki żebym miał go straszyć? On bez tego się wszystkiego
    boi. To powinno działać wybiórczo. Tylko na te co mój chcą oszczać. Dlatego jakaś
    śmierdząca ale nietoksyczna chemia była by dobra. W jakieś cudowne dezodoranty nie
    wierzę bo sprawdziłem na psie i na kocie w domu. Generalnie w dupie miały dezodorant
    co na 110% zabezpieczał przed spaniem na kanapie i fotelu.

  • 18. Data: 2014-02-16 12:03:26
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 11:30:08 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

> [...]
    >
    > każdym razem jak ktoś/coś podejdzie na 0.5m. Jak na smyczy to najwyżej
    >
    > wlaściciel zaliczy glebę i będzie unikał, jak nie na smyczy to pytanie

    Najprostsze jest żeby idiota właściciel psa nie podprowadzał kilka razy dziennie
    swojego pupila do cudzego samochodu. Ale to jest mało wykonalne w stosunku do
    przygłupa.

  • 19. Data: 2014-02-16 13:08:23
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Najprostsze jest żeby idiota właściciel psa nie podprowadzał kilka razy dziennie
    swojego pupila do cudzego samochodu. Ale to jest mało wykonalne w stosunku do
    przygłupa.

    Psy w ten sposób znaczą teren i wbrew naturze jest zabranianie im tego.
    Tzn teren niech sobie znaczą ale gdzie indziej, ale te cwaniaki wiedzą,
    że jak auto przyjedzie na to samo miejsce, to zazwyczaj zapach ich moczu
    jest wyżej niż nasikali, a to stanowi o ich "sile na dzielni".
    Tak więc jak już osobnik się przekona że opona w teorii pomaga mu w
    przetrwaniu, będzie sikał. Proponuje użyć kamer, zarejestrować fakt i
    powiadomić właścicieli psów ze sobie tego nie życzysz. Możesz
    zasugerować że im też obsikasz całe auto, drzwi dom, co tam jeszcze
    chcesz. ale postaraj się może zachować formę zdecydowanej prośby, nie
    groźby karalnej ani zastraszania.

    ToMasz

  • 20. Data: 2014-02-16 14:11:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 15 Feb 2014 22:25:41 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Niespecjalnie. Otruć nie znaczy zawsze to samo. Z treści wynikało.

    O'RLY? Masz jakiś inny słownik języka polskiego?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?