    From: Artur Miller <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czym otruć....
    Date: Mon, 17 Feb 2014 20:22:04 +0100

    On Sat, 2014-02-15 at 20:36 +0100, Marcin N wrote:
> [...]
    jakiejś elektroniki samochodowej, co prawda niewielka ale zawsze jakaś jest. Jednego
    z sąsiadów kiedyś oduczyłem. Miał wielkiego psa. Jak szczał to potrafił maskę
    oszczać. To kiedyś jak wyszedł na "spacer" to wyszedłem i przy nim odlałem się na
    jego samochód. Nic nie powiedział i pod mój samochód psa nie podstawiał. Ale pod inne
    w dalszym ciągu ale pod swój nigdy. Dobrze że chuj się wyprowadził. Ale jego miejsce
    zajmują inni. Ciekawe czy jakiś drażniący zapach by nie zadziałał odstraszająco na
    psy. Ludzi się nie oduczy. Pilnowanie, robienie zdjęć i przekazywanie sprawy policji
    nic nie da z wyjątkiem samowkurwienia. A problem jakiś jest. Szczyny powodują
    korozję. Ktoś sobie kupi felgi co mu się podobają i za pół roku wyglądają jakby ze
    śmietnika wyciągnął. Nie mam zielonego pojęcia czego by użyć do odstraszania.

    > Ocet. Powinien wystarczyć.

    kundlozol 1000 ...

    nmsp ;)

    @