  • 31. Data: 2014-02-18 08:04:45
    Temat: Re: Czym otruć....
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-02-16 22:10, Marek Dyjor pisze:

    > najprościej sie wyprowadzić

    Ja się wyprowadziłem od obszczywajacych samochody psów.
    Teraz mam mam obsrywające parapety, chodniki i dach gołębie :)
    O ile obszczywające psy mnie nie wzruszały i miałem to totalnie w
    czterech literach, o tyle mam ochotę sąsiada "otruć" za hodowanie
    gołębi, które sobie upodobały mój dom, bo jest wyższy.

  • 32. Data: 2014-02-18 08:15:11
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Tue, 18 Feb 2014 08:04:45 +0100, uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > gołębi, które sobie upodobały mój dom, bo jest wyższy.

    Kup sobie sokoła albo jastrzębia
    Proste :)

    --
    pozdro