  • Data: 2013-11-26 19:21:24
    Temat: Re: Czym obróbka CR2 - RAW?
    Od: "stachu" <s...@m...kom> szukaj wiadomości tego autora

    > Fakt - dyskusyjne, bo to nie tyle ACDSee (bezwzględnie) zszedł na psy,
    > co pochłonęła go szybko rozwijająca się konkurencja, w dodatku nierzadko
    > darmowa do zastosowań niekomercyjnych. :)

    To ciekawa opinia. Moja jest zgola odmienna. uzywam ACDSee od poczatku jego
    istnienia i przez te kilkanascie lat nie widzialem godnej konkurencji.

    Jezeli chodzi o sama przegladarke to wersji Pro jest gorsza. Do przegladania
    uzywam ACDsee 16. Do edycji 7 PRO. Choc w sumie i do adycji wersja zwykla
    jest bardzo zaawansowana.