    From: "Tomek" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czym myć ekrany dotykowe
    Date: Thu, 7 Mar 2013 15:37:15 +0100

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > A dlaczego miałaby dawać radę? Nie przeceniasz jej nieco?

    Nie zrozumiałeś, ale to mnie już od dawna nie dziwi.

    > Nie mów mi, że Ty za każdym razem jak chcesz telefonu użyć to idziesz
    > do łazienki myć ręce?

    Gdybym miał ręce wymazane tłuszczem i smarem przez większość czasu, w którym
    musiałbym używać telefonu, nie wybrałbym dotykowca. Tego chyba nie trzeba Ci
    tłumaczyć. Natomiast nie mając wymazanych rąk jak świnia przez większość
    dnia, nie mam potrzeby mycia ich za każdym razem przed użyciem telefonu. Są
    po prostu czyste. Nie macie tam w Juesej nawyku mycia rąk po przyjściu do
    domu lub po wykonaniu jakichś czynności ręcznych, podczas których ręce się
    mogą zabrudzić? Szkoda.