  • Data: 2012-07-27 09:08:44
    Temat: Re: Czym jest programowanie?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/07/2012 23:09, PK wrote:

    > Wolniej:
    > Jeśli jako "programistów C++" liczymy tylko stricte klepaczy kodu,
    > to jest szansa, że zarabiają mniej niż tacy stricte klepiący w Java.

    A. To ja nie mam pojęcia. I też nie bardzo wiem, czemu miałoby tak być -
    C++ jest znacznie trudniejszym językiem, a podaż programistów Javy jest
    większa.

    Jeśli w ogóle, to prędzej bym się zastanawiał w stronę patrzenia na
    ludzi, którzy programują w C++, chociaż znają ten język słabo. Może są
    firmy, które wolą dostosować swoje coding standards do kiepskiej
    znajomości C++ i potem słabo płacić. Więc całkiem możliwe, że jest tak,
    że programiści słabo znający C++ zarabiają gorzej, niż programiści
    dobrze znający Javę. Z kolei programistów słabo znających Javę jest
    mało, bo nawet mcno niekumaci kolesie są w stanie jej się nauczyć (co
    potem z tą umiejętnością robią, to osobna sprawa).