  • Data: 2012-07-27 00:09:51
    Temat: Re: Czym jest programowanie?
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-26, Andrzej Jarzabek <a...@g...com> wrote:

    > A do Javowców takich nie liczymy? Jest to chyba zjawisko bardziej
    > popularne w świecie Javy niż C++?

    Kluczowe jest zrozumienie mojego posta i zauważanie słowa "tylko".

    Wolniej:
    Jeśli jako "programistów C++" liczymy tylko stricte klepaczy kodu,
    to jest szansa, że zarabiają mniej niż tacy stricte klepiący w Java.

    Jeśli do "programistów C++" dodamy ludzi, dla których C++ jest
    podstawowym narzędziem pracy (lub jednym z podstawowych), ale którzy
    klepaczami nie są, to nie sądzę, aby zarobki tych od Javy były
    atrakcyjniejsze :).

    pozdrawiam,
    PK