  • 71. Data: 2017-05-08 15:32:43
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 May 2017 15:23:49 +0200, w <oeprh4$ueg$1@node2.news.atman.pl>, Poldek

    > Podsumowując - moim skromnym zdaniem wykonałaś manewr za jakieś 10 pkt.
    > karnych i 500 zł.
    >
    > Jeśli się mylę, to bardzo proszę mnie poprawić.

    Nie dramatyzuj :)

    5pkt i 200zł

  • 72. Data: 2017-05-08 15:38:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-08 o 15:21, ksenia pisze:

    > Już pisałem byłem w trakcie wyprzedzania, a on mi wyjechał

    Nie może "wyjechać" ktoś, kto prawidłowo jedzie swoim pasem ruchu.
    Ty wyjechałeś na pas dla przeciwnego kierunku.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 73. Data: 2017-05-08 15:39:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-08 o 15:24, r...@k...pl pisze:

    > Byłaby jego wina (najprawdopodobnie -- bo w sądzie różnie bywa), ale manewry
    > kończy się przed ciągłą, aby uniknąć takich przypadków.

    Nie.
    Winien jest tylko ten, kto wjechał na pas dla ruchu przeciwnego czym
    spowodował zderzenie czołowe z pojazdem poruszającym się prawidłowo
    swoim pasem ruchu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 74. Data: 2017-05-08 15:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nie może "wyjechać" ktoś, kto prawidłowo jedzie swoim pasem ruchu.
    >Ty wyjechałeś na pas dla przeciwnego kierunku.

    Alez moze.
    Jesli dobrze zrozumialem - ktos wyjezdzal z uliczki po prawej, i
    skrecil w lewo, nie baczac na Ksenie, ktory akurat wyprzedzal.

    Czyli ten ktos nie jechal swoim pasem ruchu :-)

    J.

  • 75. Data: 2017-05-08 15:49:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-08 o 15:24, r...@k...pl pisze:

    > Byłaby jego wina (najprawdopodobnie -- bo w sądzie różnie bywa), ale manewry
    > kończy się przed ciągłą, aby uniknąć takich przypadków.

    Pozwolę się sobie nie zgodzić z przedmówcą.
    Wyprzedzanie na skrzyżowaniu jest ZABRONIONE. Wyjątkowo jest dozwolone
    tylko w ściśle określonych przypadkach. Ksenia wykonywał niedozwolony
    manewr i spowodował zagrożenie w ruchu lądowym. Sam taki manewr
    kwalifikuje się na ciężki mandat i kupkę punktów. W przypadku zderzenia
    moim zdaniem Ksenia nie miałby szans się wybronić, ani przed Policją,
    ani w sądzie.
    Sam fakt posiadania takich wątpliwości dot. zaistniałej sytuacji
    świadczy o głębokiej niewiedzy Kseni dot. zasad ruchu drogowego i
    obowiązujących przepisów.
    Gdyby miał się zakładać, to obstawiam, że jeździ czarnym BMW na 4 koła z
    ksenonami, którymi daje wszystkim po gałach.
    Przepraszam, że się uniosłem, ale włosy mi dęba stają, jak sobie
    pomyślę, że mógłbym się spotkać z kimś takim na drodze.

  • 76. Data: 2017-05-08 15:51:18
    Od: ksenia <k...@g...com>

    W dniu 2017-05-08 o 15:38, Akarm pisze:

    > Nie może "wyjechać" ktoś, kto prawidłowo jedzie swoim pasem ruchu.
    > Ty wyjechałeś na pas dla przeciwnego kierunku.

    On nie jechał prawidłowo, tylko wyjechał, nie ustąpił pierwszenstwa pojazdom

  • 77. Data: 2017-05-08 15:53:35
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-08 o 15:32, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 8 May 2017 15:23:49 +0200, w <oeprh4$ueg$1@node2.news.atman.pl>, Poldek

    > Nie dramatyzuj :)
    >
    > 5pkt i 200zł

    Tyle to by było, gdyby nie było tego pojazdu na czołowe. Czyli
    wyprzedzanie na skrzyżowaniu, gdy nikt nie jedzie z przeciwka i
    przejechanie przez ciągłą.
    Tutaj dochodzi jeszcze spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym.
    Za to może być kara zakazu prowadzenia pojazdów od 6 mies. do 3 lat.
    Niezależnie od grzywny i punktów.

  • 78. Data: 2017-05-08 15:56:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-08 o 15:44, J.F. pisze:
> [...]
    > Jesli dobrze zrozumialem - ktos wyjezdzal z uliczki po prawej, i skrecil
    > w lewo, nie baczac na Ksenie, ktory akurat wyprzedzal.

    Zacznijmy od tego, że Ksenia nie miał prawa wyprzedzać w tym miejscu.
    Wjeżdżający z prawej nie widział Kseni za wyprzedzanym przez Ksenię
    pojazdem i nie miało prawa go tam być.

  • 79. Data: 2017-05-08 16:09:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-08 o 15:24, ksenia pisze:

    > To źle myślisz, ja wyprzedzałem ciezarowke i jak bylem w polowie, to mi
    > wyjechał z tej bocznej uliczki, a tam jest znak ustap

    Najgorsze jest to, że nie tylko Ty jeden tak myślisz, że nie tylko Ty
    jeden nie masz pojęcia o zasadach ruchu.
    Właśnie z powodu takich "kierowców" Prawo o Ruchu Drogowym robi się
    coraz bardziej szczegółowe. :/
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 80. Data: 2017-05-08 16:11:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > To źle myślisz, ja wyprzedzałem ciezarowke i jak bylem w polowie, to mi
    > wyjechał z tej bocznej uliczki, a tam jest znak ustap

    Nie mógł ci ustąpić, bo cię nie widział za ciężarówką, którą
    wyprzedzałeś w miejscu, gdzie wyprzedzanie jest zabronione.