  • 81. Data: 2017-05-08 16:15:45
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-05-08 o 15:44, J.F. pisze:

    >Zacznijmy od tego, że Ksenia nie miał prawa wyprzedzać w tym miejscu.
    >Wjeżdżający z prawej nie widział Kseni za wyprzedzanym przez Ksenię
    >pojazdem i nie miało prawa go tam być.

    Ksenia napisal, ze wcisnal gaz i sie zmiescil, wiec wyprzedzal na
    dlugo przed tym skrzyzowaniem.

    A wyjezdzajacy ... no coz, ja nie sad najwyzszy, to nie bede mowil do
    czego miala prawo, a do czego nie ...

    J.

  • 82. Data: 2017-05-08 16:18:24
    Od: p...@g...com

    -- Mylisz szczególną ostrożność z ograniczonym zaufaniem.

    prawda
    pod ograniczone zaufanie nie podpada sprawdzanie czy jakiś czubek nie tnie pod prąd
    łamiąc przepisy ;-)

  • 83. Data: 2017-05-08 16:19:36
    Od: ksenia <k...@g...com>

    I Ja nie wyprzedzałem na skrzyżowaniu tylko dużo przed

  • 84. Data: 2017-05-08 16:24:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-08 o 16:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Ksenia napisal, ze wcisnal gaz i sie zmiescil, wiec wyprzedzal na dlugo
    > przed tym skrzyzowaniem.

    Przed tym skrzyżowaniem w stosownej odległości jest ustawiony znak A6a
    ostrzegający o zbliżaniu się do skrzyżowania. Z daleka widać też, że
    kończy się linia przerywana i zaczyna się ciągła, czyli trzeba przerwać
    wyprzedzanie i wracać na swój pas przed ciągłą.
    Gdyby Ksenia zmieścił się z manewrem wyprzedzania przed rozpoczęciem
    linii ciągłej, to można by dywagować. Ale się nie zmieścił.

  • 85. Data: 2017-05-08 16:28:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-08 o 16:19, ksenia pisze:

    > I Ja nie wyprzedzałem na skrzyżowaniu tylko dużo przed

    Zacząłeś manewr dużo przed skrzyżowaniem, ale skończyłeś przejeżdżając
    przez ciągłą linię. Nie widziałeś wcześniej stojącego tam znaku A6a?
    Zakaz wyprzedzania na skrzyżowaniu dotyczy też "bezpośrednio przed i za
    skrzyżowaniem". Nie wiadomo ile to jest metrów przed, ile za. Ale jak
    jest linia ciągła, to znaczy, że należało wrócić na swój pas, zanim
    skończyła się linia przerywana.

  • 86. Data: 2017-05-08 16:44:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >-- Mylisz szczególną ostrożność z ograniczonym zaufaniem.
    >prawda
    >pod ograniczone zaufanie nie podpada sprawdzanie czy jakiś czubek nie
    >tnie pod prąd łamiąc przepisy ;-)

    A to sie akurat laczy.
    Szczegolna ostroznosc wymaga rozejrzenia sie po okolicy, i jesli widac
    ze ktos tnie pod prad, to trzeba zalozyc ze czubek i ustapic :-)

    Gorzej, jak nie widac, co sie akurat w takiej sytuacji czesto zdarza
    (wyprzedzajacy jest zasloniety przez wyprzedzanego).
    Prewencyjnie sie powstrzymac ? Na pewno nie zaszkodzi :-)

    J.

  • 87. Data: 2017-05-08 16:51:51
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    ksenia w

    > To źle myślisz, ja wyprzedzałem ciezarowke i jak bylem w polowie, to mi
    > wyjechał z tej bocznej uliczki, a tam jest znak ustap

    podasz linke do miejsca na googlemap?

    --
    'Tom N'

  • 88. Data: 2017-05-08 17:04:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-05-2017 o 16:18, p...@g...com pisze:
    > -- Mylisz szczególną ostrożność z ograniczonym zaufaniem.
    >
    > prawda
    > pod ograniczone zaufanie nie podpada sprawdzanie czy jakiś czubek nie tnie pod prąd
    łamiąc przepisy ;-)

    Niestety jest dokładnie odwrotnie, więc nie wprowadzaj ludzi w błą, bo
    nie będziesz za nich płacił mandatów.

  • 89. Data: 2017-05-08 19:05:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-05-08 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Popierdolki to popierdolki. I juz :)

    > Jakos tak zarzadcy w wiekoszosci organizuja ruch, ze małe waskie drogi
    > osiedlowe ustepują pierwszenstwa tej głównej ;-)

    Żebyś się nie zdziwił. Jako drogę uprzywilejowaną zrobili np. wyjazd z
    galerii handlowej, która de facto drogą nie jest (wyjazd z parkingu). U
    nas nie takie rzeczy się odwala...
    T.

  • 90. Data: 2017-05-08 19:18:05
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-05-08 16:24, Poldek wrote:
    > Gdyby Ksenia zmieścił się z manewrem wyprzedzania przed rozpoczęciem
    > linii ciągłej, to można by dywagować.

    nad czym?