eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatem można jechać "na luzie" ?.Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
    Date: Tue, 3 Aug 2010 16:24:16 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <i...@p...onet.pl>
    References: <4c516fb3$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c52da76$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c54187f$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <0...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <h...@4...com>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-222-60-34.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280870977 10306 76.222.60.34 (3 Aug 2010 21:29:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Aug 2010 21:29:37 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <h...@4...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2301519
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h5mg5656keqohpp8diihu13m0hrqrn7iu6@4ax.com...
    > On Sun, 1 Aug 2010 20:52:03 -0500, Pszemol wrote:
    >>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >>>>Jednym z warunków do stwierdzenia że dobre to że mają
    >>>>więcej niż minimum mm przewidziane w tym systemie :-)
    >>>Eee tam - zobacz na jakich tarczach ludzie .. najwyrazniej bezpiecznie
    >>>jezdza: http://www.hamulce.net/kolekcja_tabela.html
    >>>Ich przepisowe milimetry skonczyly sie dawno temu i co ? I nic.
    >>
    >>Co to znaczy i nic? Skąd możesz wiedzieć jaka była ich droga
    >>hamowania w porównaniu z przepisowymi hamulcami i ile
    >>razy o mało co uniknęli kraksy albo byli powodem stłuczki
    >>za którą zapłaciłeś w swoim ubezpieczeniu?
    >
    > Mysle ze ani razu - nie oplacaloby sie naprawiac tego zlomu i nie
    > trafilyby do kolekcji - te dojechaly bezpiecznie do warsztatu, wiec
    > wczesniejsze tysiace kilometrow tez przejechaly bezpiecznie :-)

    Nie każda kraksa dyskwalifikuje auto z drogi...
    A w pewnym wieku już się niczego nie naprawia tylko jeździ poobijanym.
    Wyciągasz niewłasciwe wnioski.

    > I zapewne hamowaly znacznie lepiej niz przepis nakazuje, bo przepis
    > jest bardzo tolerancyjny. Bo grubosc tarcz sie tak wprost nie przenosi
    > na dlugosc drogi hamowania.

    I tu się mylisz. Grubość tarczy wpływać będzie bardzo, choćby ze względu
    na szybkość jej nagrzewania się i zdolność odprowadzania ciepła...

    Tarcze wyrobione aż do przegródek będą mieć zmniejszoną wypadkową
    powierzchnię tarcia a co za tym idzie znacznie wydłużoną droge hamowania.

    Kierowca który przywyczajony jest do takiego rzęcha dzień za dniem
    pewnie sobie poradzi w normalnych sytuacjach gdy wie że trzeba
    wcześniej zacząć hamować, ale sytuacja awaryjna i jest po ptokach.

    > W sumie to bardziej bym sie bal urwania tarczy przy takim zuzyciu,
    > albo wypadniecia klockow. No ale tu tarcze maja 2 mm w ogole,
    > a nie 2 mm mniej niz wymagane fabrycznie 20 :-)

    Generalnie rzecz biorąc bałbym się z Tobą w aucie jechać znając
    twoją filozofię z jaką podchodzisz do napraw i przeglądów.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: