-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
Date: Tue, 3 Aug 2010 16:24:16 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 46
Message-ID: <i...@p...onet.pl>
References: <4c516fb3$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
<4c52da76$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
<4c54187f$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@4...com>
<i...@p...onet.pl>
<0...@4...com>
<i...@p...onet.pl>
<h...@4...com>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-222-60-34.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1280870977 10306 76.222.60.34 (3 Aug 2010 21:29:37 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Aug 2010 21:29:37 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <h...@4...com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2301519
[ ukryj nagłówki ]
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:h5mg5656keqohpp8diihu13m0hrqrn7iu6@4ax.com...
> On Sun, 1 Aug 2010 20:52:03 -0500, Pszemol wrote:
>>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>>>Jednym z warunków do stwierdzenia że dobre to że mają
>>>>więcej niż minimum mm przewidziane w tym systemie :-)
>>>Eee tam - zobacz na jakich tarczach ludzie .. najwyrazniej bezpiecznie
>>>jezdza: http://www.hamulce.net/kolekcja_tabela.html
>>>Ich przepisowe milimetry skonczyly sie dawno temu i co ? I nic.
>>
>>Co to znaczy i nic? Skąd możesz wiedzieć jaka była ich droga
>>hamowania w porównaniu z przepisowymi hamulcami i ile
>>razy o mało co uniknęli kraksy albo byli powodem stłuczki
>>za którą zapłaciłeś w swoim ubezpieczeniu?
>
> Mysle ze ani razu - nie oplacaloby sie naprawiac tego zlomu i nie
> trafilyby do kolekcji - te dojechaly bezpiecznie do warsztatu, wiec
> wczesniejsze tysiace kilometrow tez przejechaly bezpiecznie :-)
Nie każda kraksa dyskwalifikuje auto z drogi...
A w pewnym wieku już się niczego nie naprawia tylko jeździ poobijanym.
Wyciągasz niewłasciwe wnioski.
> I zapewne hamowaly znacznie lepiej niz przepis nakazuje, bo przepis
> jest bardzo tolerancyjny. Bo grubosc tarcz sie tak wprost nie przenosi
> na dlugosc drogi hamowania.
I tu się mylisz. Grubość tarczy wpływać będzie bardzo, choćby ze względu
na szybkość jej nagrzewania się i zdolność odprowadzania ciepła...
Tarcze wyrobione aż do przegródek będą mieć zmniejszoną wypadkową
powierzchnię tarcia a co za tym idzie znacznie wydłużoną droge hamowania.
Kierowca który przywyczajony jest do takiego rzęcha dzień za dniem
pewnie sobie poradzi w normalnych sytuacjach gdy wie że trzeba
wcześniej zacząć hamować, ale sytuacja awaryjna i jest po ptokach.
> W sumie to bardziej bym sie bal urwania tarczy przy takim zuzyciu,
> albo wypadniecia klockow. No ale tu tarcze maja 2 mm w ogole,
> a nie 2 mm mniej niz wymagane fabrycznie 20 :-)
Generalnie rzecz biorąc bałbym się z Tobą w aucie jechać znając
twoją filozofię z jaką podchodzisz do napraw i przeglądów.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.10 00:05 J.F.
- 04.08.10 16:32 Pszemol
- 04.08.10 20:52 monse1
- 06.08.10 04:40 Adam Wysocki
- 06.08.10 13:17 Sergiusz Rozanski
- 08.08.10 01:37 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=