eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy zmotoryzowani grają w pokera?:) zapraszam do rejestracji na mojej stronie w celu uzyskania darmowych 50$ na grę w pokera online :)

  • 11. Data: 2011-06-19 23:05:24
    Temat: Re: Czy zmotoryzowani grają w pokera?:) zapraszam do rejestracji na mojej stronie w celu uzyskania darmowych 50$ na grę w pokera online :)
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Użytkownik wrote:

    > dobrze jeśli mnie tutaj nie chcecie usunę wątek tylko powiedzcie jak
    > to zrobić. Nie będę się nikomu narzucał i pozwalał obrażać. Taka
    > kultura polskiego internetu . Pozdrawiam

    Bardzo dobry pomysł. Będą z Ciebie ludzie.
    Nie usuniesz, bo gógiel już zarchiwizował.
    Problem w tym, że się narzucasz, a więc narażasz na obrażanie.
    Poczytaj o zasadach panujących w usenecie - to taka specyficzna część
    internetu.

    pozdr.
    jarek d.

  • 12. Data: 2011-06-19 23:11:04
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    On 19 Cze, 23:05, "jarek d." <d...@w...tlen.pl> wrote:

    > Bardzo dobry pomys . B d z Ciebie ludzie.
    > Nie usuniesz, bo g giel ju zarchiwizowa .
    > Problem w tym, e si narzucasz, a wi c nara asz na obra anie.
    > Poczytaj o zasadach panuj cych w usenecie - to taka specyficzna cz
    > internetu.
    >
    > pozdr.
    > jarek d.

    Nie zamierzałem spamować chciałem tylko utworzyć dyskusję ale
    zrozumiałem że to nie miejsce i czas. Jestem oburzony nową ustawą
    która zakazuje gry w pokera online ale nie zakazuje np działania
    bukmacherów i lotto , a nie uważam pokera za grę losową . Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-06-19 23:11:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 19 Jun 2011 13:41:12 -0700 osobnik zwany
    e...@o...pl wystukał:

    > Po za tym nie uważam się za spamera i proszę mnie nie obrażać

    jednak jesteś głupszy niż myslałem. spamera nie można obrazić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2011-06-19 23:13:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Eldorado19877,

    Sunday, June 19, 2011, 10:41:12 PM, you wrote:

    [...]

    > Wiadomość jest tylko dla zainteresowanych więc nie zmuszam nikogo do
    > czytania. Po za tym nie uważam się za spamera i proszę mnie nie obrażać

    Masz schizofrenię? Kilka minut wcześniej przeprosiłeś za spamowanie.
    Mamy o tym zapomnieć i przyjąć do wiadomości, że jesteś człowiekiem
    niepoważnym i bez honoru?

    Nie ma znaczenia, że się nie uważasz za spamera. Wiele osób w bardzo
    krótkim czasie uznało to zachowanie za spam i to zdanie tych osób się
    liczy a nie widzimisię spamera.

    Przeprosiłeś i mogło być OK - wystarczyło ZMILCZEĆ i przeczekać burzę.
    Ale wolisz pyskować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-06-19 23:18:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-19 23:11, e...@o...pl pisze:

> [...]
    > która zakazuje gry w pokera online ale nie zakazuje np działania
    > bukmacherów i lotto , a nie uważam pokera za grę losową . Pozdrawiam

    Nie dość, że spamer to jeszcze albo głupek, albo oszust (skoro
    poker nie jest grą losową) ...

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 16. Data: 2011-06-19 23:26:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 14:11:04 -0700 (PDT), e...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > która zakazuje gry w pokera online ale nie zakazuje np działania
    > bukmacherów i lotto , a nie uważam pokera za grę losową . Pozdrawiam

    Wali nas co uważasz o pokerze. Tu się rozmawia o samochodach.
    Podobnie na pl.misc.telefonia.gsm (którą równiez obsrałeś) rozmawia sie o
    telefonach. To jest elementarz, z którym inteligentni ludzie zapoznają się
    PRZED wysłaniem czegokolwiek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2011-06-20 01:20:13
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.06.2011 22:53, e...@o...pl pisze:

    > dobrze jeśli mnie tutaj nie chcecie usunę wątek tylko powiedzcie jak
    > to zrobić. Nie będę się nikomu narzucał i pozwalał obrażać. Taka
    > kultura polskiego internetu . Pozdrawiam

    Najpierw nasrałeś na środku auli, a teraz masz czelność zrzędzić na
    kulturę??