eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy zmotoryzowani grają w pokera?:) zapraszam do rejestracji na mojej stronie w celu uzyskania darmowych 50$ na grę w pokera online :)

  • 1. Data: 2011-06-19 21:33:50
    Temat: Czy zmotoryzowani grają w pokera?:) zapraszam do rejestracji na mojej stronie w celu uzyskania darmowych 50$ na grę w pokera online :)
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    Zapraszam na stronę http://pl.pokerstrategy.com/u59D6M . Po
    rejestracji wybieramy swój własny styl gry w pokera, ulubioną odmianę,
    następnie czytamy 4 krótkie artykuły i pozostaje nam jeszcze prosty
    quiz do zdania. Po wszystkim wybieramy program do grania i dostajemy
    50$ tak po prostu. Naprawdę warto spróbować, sam tak zaczynałem . W
    razie pytań np odnośnie testu proszę siekontaktować ze mną na GG
    5309226 . Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2011-06-19 22:16:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 12:33:50 -0700 (PDT), e...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > 50$ tak po prostu. Naprawdę warto spróbować, sam tak zaczynałem . W
    > razie pytań np odnośnie testu proszę siekontaktować ze mną na GG

    6.3.1 In addition to this, the User assures that the content of any
    uploaded, saved or linked contribution/material that is provided, presented
    or published and made publicly available by him/her, does not contain

    - any advertisements for other companies (especially other competitors of
    the Platform), any advertisements giving a negative image/impression of the
    Platform or comparative advertisements
    - any so called "Rake-Back offers"
    - viruses, fraudulent content, trojans or unsolicited mass mailings (so
    called "spam") in any way

    To z regulaminu, pewnie nie czytałeś. No i konto w piz...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-06-19 22:23:48
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    On 19 Cze, 22:16, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.

    Ja tylko reklamuję szkołę pokera. A nie jest to zabronione w naszym
    kraju:):P

  • 4. Data: 2011-06-19 22:31:41
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    > Ja tylko reklamuję szkołę pokera. A nie jest to zabronione w naszym
    > kraju:):P

    Marnie cwaniakujesz. W realu dostałbyś po prostu w ryj.
    Więc doceń to, co kolega Waldek ci usiłuje uświadomić, i zniknij :->

    jarek d.

  • 5. Data: 2011-06-19 22:41:12
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    On 19 Cze, 22:31, "jarek d." <d...@w...tlen.pl> wrote:

    > Marnie cwaniakujesz. W realu dostałbyś po prostu w ryj.
    > Więc doceń to, co kolega Waldek ci usiłuje uświadomić, i zniknij :->
    >
    > jarek d.

    Wiadomość jest tylko dla zainteresowanych więc nie zmuszam nikogo do
    czytania. Po za tym nie uważam się za spamera i proszę mnie nie obrażać

  • 6. Data: 2011-06-19 22:42:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 22:31:41 +0200, jarek d. napisał(a):

    > Marnie cwaniakujesz. W realu dostałbyś po prostu w ryj.
    > Więc doceń to, co kolega Waldek ci usiłuje uświadomić, i zniknij :->

    jego kolegą z pewnościa nie jestem. Nie cierpię takiego spamerskiego
    ścierwa. Zaspamował kilkanaście grup tym gównem.
    Zgłoszenia już poszły
    Formularz kontaktowy jest tuta:
    http://pl.pokerstrategy.com/businesscontact/
    jak ktoś lubi spam i takie gówno, to niech nie zgłasza.

  • 7. Data: 2011-06-19 22:47:23
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Formularz kontaktowy jest tuta:
    > http://pl.pokerstrategy.com/businesscontact/
    > jak ktoś lubi spam i takie gówno, to niech nie zgłasza.

    No i prawidłowo. Nikt nie lubi.
    NASZ kolega Waldek, miało wybrzmieć :)

    pozdr.
    jarek d.

  • 8. Data: 2011-06-19 22:53:28
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    On 19 Cze, 22:47, "jarek d." <d...@w...tlen.pl> wrote:

    > No i prawidłowo. Nikt nie lubi.
    > NASZ kolega Waldek, miało wybrzmieć :)
    >
    > pozdr.
    > jarek d.

    dobrze jeśli mnie tutaj nie chcecie usunę wątek tylko powiedzcie jak
    to zrobić. Nie będę się nikomu narzucał i pozwalał obrażać. Taka
    kultura polskiego internetu . Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-06-19 22:58:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 13:53:28 -0700 (PDT), e...@o...pl napisał(a):

    > dobrze jeśli mnie tutaj nie chcecie usunę wątek tylko powiedzcie jak
    > to zrobić. Nie będę się nikomu narzucał i pozwalał obrażać. Taka
    > kultura polskiego internetu . Pozdrawiam

    tu masz wyjaśnienie w prostych słowach:
    http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl
    naprawdę powinieneś to przeczytać, bardzo starannie.

  • 10. Data: 2011-06-19 23:04:15

    On 19 Cze, 22:58, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.

    W porządku przepraszam za spamowanie i więcej nie będę .Pozdrawiam