  • 1. Data: 2011-06-19 17:30:02
    Temat: bezwypadkowa honda
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    http://moto.allegro.pl/accord-2-0-benz-gaz-brc-sekwe
    ncja-klima-superstan-i1673388700.html

    [u]bezwypadkowy[/u] - zawias, słupki, podłoga naruszona, o błotnikach,
    drzwiach itp nie piszę, kielich oderwany od budy, w sumie można to uznać
    za kolizję a nie wypadek ;)
    przebieg skręcony o 100 tys

    zdjęcia przed:
    http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/

    Wrzuciłem, żeby ktoś na mukę się nie władował (choć myślę, że z budżetem
    na zrobienie tego samochodu nie dało się go zrobić tak, żeby nie było
    widać śladów) - ale żeby komuś niepotrzebnych km oszczędzić.

    Sam silnik zdrowizna, b. zadbany był samochód wcześniej, ale nie lubię
    jawnego oszustwa w sprawie bezwypadkowości..

    Samochód opisany też (i wystawiany w giełdzie po rozbiciu) na tym forum

    Parę przykładów, choć nie wszystko na zdjęciach widać:

    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_492
    2.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_492
    9.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_493
    0.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_496
    2.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_498
    0.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_500
    2.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_515
    0.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_520
    9.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_520
    5.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_520
    4.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_520
    1.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_520
    3.JPG[/img]
    [img]http://aga.no-ip.pl/hondakolizja/medium/DSC_520
    2.JPG[/img]

    i na końcu filmik, gdzie widać m.in przebieg:

    http://www.youtube.com/watch?v=dsnJ9StyN8A

  • 2. Data: 2011-06-19 18:33:32
    Temat: Re: bezwypadkowa honda
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-19 17:30, newsy_gazeta pisze:
> [...]
    >
    > Sam silnik zdrowizna, b. zadbany był samochód wcześniej, ale nie lubię
    > jawnego oszustwa w sprawie bezwypadkowości..

    To ta sama, którą jeździł jeden z TAKIarzy (nie mylić z kierowcami TAXI)?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-06-19 18:51:24
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    ncja-klima-superstan-i1673388700.html

    > To ta sama, którą jeździł jeden z TAKIarzy (nie mylić z kierowcami TAXI)?

    nie, tamta byla atr, z okolic wawy, ta z lublina i 2.0 zwykle

  • 4. Data: 2011-06-19 19:33:46
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]

    > na zrobienie tego samochodu nie dało się go zrobić tak, żeby nie było
    > widać śladów) - ale żeby komuś niepotrzebnych km oszczędzić.

    Nice ... walnij do mnie na stronę żeby nie zginęło w czeluściach internetu.

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdź jego historię.

  • 5. Data: 2011-06-19 20:21:47
    Od: BearBag <c...@g...com>

    że też opłacało się to naprawiać.

  • 6. Data: 2011-06-19 22:53:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-19 20:21, BearBag pisze:
    > że też opłacało się to naprawiać.

    IMO nie opłacało się. Coś mi się tu nie podoba.

  • 7. Data: 2011-06-20 04:13:59
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-06-19 22:53, megrims pisze:

    > IMO nie opłacało się. Coś mi się tu nie podoba.
    mi tez sie wydaje, ze sie nie oplacalo, wiec moze byc "ciekawie" porobione

  • 8. Data: 2011-06-20 04:37:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin newsy_gazeta

    > mi tez sie wydaje, ze sie nie oplacalo, wiec moze byc "ciekawie"
    > porobione

    Błotnik, zderzak, szyba, 2x drzwi, opona, trochę drobiazgów. Ile to może
    kosztować na szrocie + pewnie byle jaka naprawa robiona samemu lub przez
    znajomka?

  • 9. Data: 2011-06-20 09:30:07
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Błotnik, zderzak, szyba, 2x drzwi, opona,

    to już z 2tyś, do tego lampa, felga, poszycie drzwi, wjazd na ramę i
    naciąganie bo słupki pokrzywione i nadkole oderwane to kolejne 2tyś
    Poduszki powietrzne ze sterwonikiem 600-1tyś zł (o ile je założyli),
    drobniejsze plastiki typu listwy itd to tez kosztuje razem pare
    stułek.
    Do tego dolicz robocizne blacharza (min tyś) i lakiernika (min tyś).
    Wbrew pozorom tego byle jaki majsterkowicz nie zrobiłby. Widze tu
    przynajmniej 6tyś kosztów a przeciez tego auta nie dostał za darmo,
    według mnie głupotą było to naprawiać.

  • 10. Data: 2011-06-21 00:18:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin BearBag

> [...]
    > Wbrew pozorom tego byle jaki majsterkowicz nie zrobiłby. Widze tu
    > przynajmniej 6tyś kosztów a przeciez tego auta nie dostał za darmo,

    Nie licz jakbyś robił dla siebie, tylko po handlarsku.