  • 41. Data: 2011-12-22 21:51:31
    Temat: Re: Czy zmieniły się przepisy...?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Przeciwmgłowe mają bardzo mały zasięg. Mogą być przydatne w ekstremalnej
    > mgle po wyłączeniu świateł mijania, przy prędkości 20, no może 30 km/h.
    >
    > Jeśli coś Ci "doświetlają" to albo masz niesprawne światła mijania albo
    > przeciwmgłowe ustawione jak długie.

    Teraz moge ci przybic 5 :)

    sz.

  • 42. Data: 2011-12-22 21:51:34
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    RoMan Mandziejewicz, Thu, 22 Dec 2011 15:14:08 +0100, pl.misc.samochody:

    > Szczególnie
    > zaostrzone jest używanie tylnego przeciwmgłowego.

    Pardon, ale co z tego, skoro i tak wszyscy mają to w dupie?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 43. Data: 2011-12-22 21:54:26
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WS

    > bez przesady, sam ich uzywam na "pozimowo" dziurawych wiejskich drogach,
    > gdzie nie da sie jechac szybciej niz ~40km/h, swieca znacznie szerzej
    > niz mijania - latwiej omija sie dziury ;)

    Szerzej? Światła mijania nie oświetlają Ci Twojego pasa i przynajmniej po
    kawałku z bocznych? To napraw światła mijania.

  • 44. Data: 2011-12-22 21:58:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W Fordzie żeby włączyć jakiekolwiek przeciwmgłowe musisz mieć włączone
    > mijania.

    No widzicie, to jest takie glupie, proste autko fijat palio II w ktorym
    wlaczasz niezaleznie tylne albo przednie. Jedyny warunek to wlaczone jedynie
    pozycyjne. :)

    sz.

  • 45. Data: 2011-12-22 22:00:42
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Marek 'marcus075' Karweta, Thu, 22 Dec 2011 21:43:00 +0100,
    pl.misc.samochody:

    > Maciej Iwanczewski, Thu, 22 Dec 2011 10:20:32 +0100, pl.misc.samochody:

    > Tak.

    Kurna. Przeczytałem "z tyłu". Mieli włączone i przednie, i tylne.

  • 46. Data: 2011-12-22 22:02:45
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Gru, 21:54, to <t...@x...abc> wrote:
    > begin WS

    > Szerzej? Światła mijania nie oświetlają Ci Twojego pasa i przynajmniej po
    > kawałku z bocznych? To napraw światła mijania.

    chyba jezdzisz po niemieckich autostradach tylko ;)
    ja np. przez ostatnie 2 lata mialem co tydzien do przejechania kawalek
    drogi, gdzie jechalo sie slalomem od pobocza do pobocza ~10km/h, a na
    dwoch odcinkach po ~20-30m trzeba bylo sobie wybrac w ktore dziury
    wjechac, bo ominac sie nie dalo (no, dalo sie motocyklem :) )

    ~pol roku temu w koncu wylali tam nowy asfalt na calosci, bo latanie
    by im kilka razy wiecej czasu zajelo ;)

    WS

  • 47. Data: 2011-12-22 22:11:25
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Ty tak na powaznie? Pierwsze z brzegu Astra I

    ford c-max

  • 48. Data: 2011-12-22 22:21:21
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > W Fordzie żeby włączyć jakiekolwiek przeciwmgłowe musisz mieć włączone
    > mijania.

    Nie. :>

  • 49. Data: 2011-12-22 22:22:30
    Od: Tom <t...@s...com>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 21:50:55 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

    > J.F, Thu, 22 Dec 2011 12:03:36 +0100, pl.misc.samochody:

    > W Fordzie żeby włączyć jakiekolwiek przeciwmgłowe musisz mieć włączone
    > mijania.

    Raczej przynajmniej pozycyjne, ew. mijania, które są dalej na pokrętle
    (włączniku świateł). Przeciwmgłowe są w fordach w kolejności - najpierw
    przednie potem tylne razem z przednimi (pokrętło do siebie).

    --
    Pozdrawiam,
    Tom

  • 50. Data: 2011-12-22 22:46:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    > Pardon, ale co z tego, skoro i tak wszyscy mają to w dupie?

    Kontekst zgubiłes - chodzilo o niezależność włączników świateł a nie o
    poszanowanie prawa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl