  • 51. Data: 2011-12-22 22:46:34
    Temat: Re: Czy zmieniły się przepisy...?
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, 22 Dec 2011 21:21:21 GMT, pl.misc.samochody:

    Albo pozycyjne. Nie pamiętam!

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 52. Data: 2011-12-22 22:47:59
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Tom, Thu, 22 Dec 2011 22:22:30 +0100, pl.misc.samochody:

    > Przeciwmgłowe są w fordach w kolejności - najpierw
    > przednie potem tylne razem z przednimi (pokrętło do siebie).

    Wiem. Jeżdżę jednym.

  • 53. Data: 2011-12-22 23:05:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kazimierz Uromski" <l...@d...kropka.kom> napisał
    w wiadomości news:jd01sf$nb6$1@inews.gazeta.pl...

    > Eeee? A nasze piękne polskie dzieło z Żerania o jeszcze piękniejszej
    > nazwie Polonez?

    A po co Polonez?
    Ja jeszcze nie widziałem takiego auta, w którym przednie przeciwmgielne
    byłyby zależne od tylnych.
    Znaczy jedno ostatnio widziałem - kumpel opowiadał że tak ma w Almerze.
    To jakiś chory patent, bo jeśli już to wg polskiego prawa to powinno działać
    odwrotnie, tzn. przednie tak, a tylne nie.

  • 54. Data: 2011-12-22 23:06:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Nie. :>

    No to taki patent przeglądu przejść nie powinien.

  • 55. Data: 2011-12-23 00:59:25
    Od: "dremka" <f...@z...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta napisal:

    > [...]
    > Może kierowcy w Sosnowcu to BUCE? Bo tak wynika z moich obserwacji,
    > nie tylko jako kierowcy samochodu...

    Widze, ze masz jakis problem z generalizowaniem. Bylo juz paru takich, nie
    znosili Zydow, Murzynow... Dolewasz tylko oliwy do polskiego i tak juz
    goracego piekla. Po co?

    --
    dremka

  • 56. Data: 2011-12-23 02:11:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WS

    > chyba jezdzisz po niemieckich autostradach tylko ;) ja np. przez
    > ostatnie 2 lata mialem co tydzien do przejechania kawalek drogi, gdzie
    > jechalo sie slalomem od pobocza do pobocza ~10km/h, a na dwoch odcinkach
    > po ~20-30m trzeba bylo sobie wybrac w ktore dziury wjechac, bo ominac
    > sie nie dalo (no, dalo sie motocyklem :) )

    Sprawne światła mijania oświetlą szerokość tak ze 3 pasów (słabe
    światła). Na większej szerokości ten slalom robiłeś? ;)

  • 57. Data: 2011-12-23 03:27:26
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-22 23:06, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości

    > No to taki patent przeglądu przejść nie powinien.

    Bo?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 58. Data: 2011-12-23 08:49:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości

    >Bo?

    a) jest rozporzadzenie ministra, ktore cos tam mowi o mozliwosciach
    wlaczenia,
    b) ustawa daje ci prawo jechania na samych przednich pm, bez mijania.

    Ale wlasnie sprawdzilem - pm daje sie wlaczyc takze na postojowych.
    Tylko ze pozycje sa: zadne, przednie, oba. samych tylnych sie nie da.

    Tak sie zastanawiam czy w starszym fordzie nie bylo tak ze przednie pm
    daje sie wlaczyc przy zapalonych pozycyjnych, a tylne dopiero przy
    mijania ... skomplikowana ta galka byla :-)

    J.

  • 59. Data: 2011-12-23 08:54:37
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 23 Gru, 02:11, to <t...@x...abc> wrote:

    > Sprawne światła mijania oświetlą szerokość tak ze 3 pasów (słabe
    > światła). Na większej szerokości ten slalom robiłeś? ;)

    Dziury widac dobrze (tzn. zeby wjedziec, czy mozna wjechac, ktoredy i
    jak szybko ) jak sie jest bardzo blisko od nich (kilka metrow), a
    wtedy to praktycznie szerokosc samochodu jest...
    Na kilkanascie metrow oczywiscie tez widac, ale tylko tyle, ze sa...
    widzac ~15m przed soba powierzcnie przypominajaca ser szwajcarski nie
    da sie jescze wybrac optymalnego toru jazdy... ;)

    Moze zamiast przeciwmgielnych masz swiatla do jazdy dziennej, ze
    roznicy nie zauwazasz? :) :)

    WS

  • 60. Data: 2011-12-23 09:32:28
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    W dniu 2011-12-22 21:39, to pisze:
    > Przeciwmgłowe mają bardzo mały zasięg. Mogą być przydatne w ekstremalnej
    > mgle po wyłączeniu świateł mijania, przy prędkości 20, no może 30 km/h.
    >
    > Jeśli coś Ci "doświetlają" to albo masz niesprawne światła mijania albo
    > przeciwmgłowe ustawione jak długie.

    Nie zaprzeczam, że mam źle ustawione światła. Dlatego na przeglądzie
    technicznym wspomniałem diagnoście aby popatrzył czy są ok.

    Proszę, zamiast rzucać hasłami "masz źle ustawione światła" zaproponuj
    jak sprawdzić czy są poprawnie ustawione.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek