  • 1. Data: 2011-12-22 09:24:34
    Temat: wklep fakture z incomu - tę co jeszcze nie przyjechala
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    a wisi w systemie
    Muszę dzisiaj zrobic z tego zestawy(w subiekcie) i wystawic fakture

  • 2. Data: 2011-12-22 09:25:12
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-22 09:24, Michał sirapacz Gut pisze:
    > a wisi w systemie
    > Muszę dzisiaj zrobic z tego zestawy(w subiekcie) i wystawic fakture

    Dobra, zaraz będzie zrobione.

    pozdro

  • 3. Data: 2011-12-22 09:32:12
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    W dniu 2011-12-22 09:25, Tomek pisze:

    > Dobra, zaraz będzie zrobione.
    >
    > pozdro
    cholera musial ktos sie wyrobic przed cancelpostem
    :)

  • 4. Data: 2011-12-22 09:37:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-12-2011 09:32, Michał sirapacz Gut pisze:
    > cholera musial ktos sie wyrobic przed cancelpostem

    To już drugi raz :P

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2011-12-22 09:40:35
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    W dniu 2011-12-22 09:37, DoQ pisze:

    > To już drugi raz :P

    ano:) musze rozdzielic czytnik poczty od newsow bo mnie cholera wezmie
    jak kiedys chlapne z rozpedu na grupe cos waznego a nie do docelowego
    adresata:)

  • 6. Data: 2011-12-22 11:50:02
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 22 Dec 2011 09:32:12 +0100, Michał sirapacz Gut na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > cholera musial ktos sie wyrobic przed cancelpostem
    > :)

    groups.google.com ignoruje cancelposty ;-)

    "Nie trzeba daleko szukać, by zobaczyć cud. Cóż może być bardziej
    nadprzyrodzonego niż larwa stająca się motylem, żółtko kurczakiem, żołądź
    potężnym dębem? [23] . H_ Jackson Brown, - P S Kocham Cię"