  • 81. Data: 2011-12-24 16:34:11
    Temat: Re: Czy zmieniły się przepisy...?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Saturday, December 24, 2011, 3:29:51 PM, you wrote:

    > Oślepiają mnie i mi to przeszkadza. Czego nie rozumiesz?

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oni często mają prawo a nawet
    obowiazek używac tych swiatel zgodnie z art. 30 PoRD a Ty, włączając
    drogowe i oślepiając ich wprost popełniasz wykroczenie a w momencie,
    gdyby doprowadziło to do wypadku - przestepstwo?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 82. Data: 2011-12-25 01:28:51
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    RoMan Mandziejewicz, Sat, 24 Dec 2011 16:34:11 +0100, pl.misc.samochody:

    > Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oni często mają prawo a nawet
    > obowiazek używac tych swiatel zgodnie z art. 30 PoRD

    Super.

    > a Ty, włączając
    > drogowe i oślepiając ich wprost popełniasz wykroczenie a w momencie,
    > gdyby doprowadziło to do wypadku - przestepstwo?

    Gdzieś Ty wyczytał, że włączam drogowe?!

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 83. Data: 2011-12-25 01:30:00
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Artur Maśląg, Sat, 24 Dec 2011 16:11:11 +0100, pl.misc.samochody:

    > (...)

    > Żyjesz stereotypami i masz mało doświadczenia,

    4 lata poruszania się niemal dzień w dzień po Sosnowcu.

  • 84. Data: 2011-12-25 09:39:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Sunday, December 25, 2011, 1:28:51 AM, you wrote:

    [...]

    > Super.
    > Gdzieś Ty wyczytał, że włączam drogowe?!

    Wciąłeś się w watek, to ponoś konsekwencje bycia podejrzanym o
    cytowane wczesniej treści ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 85. Data: 2011-12-25 19:32:50
    Od: "dremka" <f...@z...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta napisal:

    > 4 lata poruszania się niemal dzień w dzień po Sosnowcu.

    Moje dziesięcioletnie (regularne) obserwacje od Przemyśla do Opola z dużym
    procentowym udziałem Sosnowca i Katowic pokazują, że proporcje normalnych i
    debili na drodze są wszędzie mniej więcej podobne. CBDO ;-).

    --
    dremka

  • 86. Data: 2011-12-25 23:18:22
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    dremka, Sun, 25 Dec 2011 19:32:50 +0100, pl.misc.samochody:

    > proporcje normalnych i
    > debili na drodze są wszędzie mniej więcej podobne

    No widzisz. A z moich obserwacji to nie wynika. I co teraz? Nie mogę
    wygłaszać swojej opinii?

  • 87. Data: 2011-12-26 20:58:11
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    > Ponieważ najczęściej mają je źle ustawione, a na mokrej jezdni dodatkowo
    > oślepiaja odblakami od nich.

    W Świąteczna niedziele podróżowałem z Wrocławia do Szczecina. Było mokro.

    Po rozmowach w tym wątku zwracałem uwagę na jadące auta z włączonymi
    światłami mijania i przeciwmgielnymi i rzeczywiście jest tak jak
    piszcie, że przeciwmgielne oślepiają.

    Dla mnie z rozmów w wątku wynikło, że włączanie przeciwmgielnych przy
    większej prędkości, przy mokrej nawierzchni nie ma sensu a nawet jest
    uciążliwe dla innych kierowców.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 88. Data: 2011-12-26 21:02:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Artur Maśląg, Sat, 24 Dec 2011 16:11:11 +0100, pl.misc.samochody:

    > 4 lata poruszania się niemal dzień w dzień po Sosnowcu.

    Potwierdzasz to co napisałem wcześniej.

  • 89. Data: 2011-12-26 21:11:53
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    > Maciej Iwanczewski, Fri, 23 Dec 2011 22:44:17 +0100, pl.misc.samochody:

    > Oślepiają mnie i mi to przeszkadza. Czego nie rozumiesz?

    Jeżdżę autem, popełniam błędy. Chce ich popełniać jak najmniej więc się
    pytam, pytam i pytam.

    Ty powiesz, że Ci przeszkadzają, ja powiem, że mi pomagają i co z tego
    wyniknie? Nadal będziesz miał innych (np. mnie za buca), ja nadal nie
    będę wiedział jak jeździć tak aby innym nie utrudniać życia.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek