  • Data: 2012-01-24 11:51:06
    Temat: Re: Czy wszystkie EOS'y 3xx-6xx nie mają stabilizacji?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2012 12:32, gatek pisze:

    > Do tej pory we wszystkich małpach i hybrydach miałem stabilizację
    > obrazu, najpewniej w obiektywnie a nie na matrycy ale bardzo
    > ulatwialo mi to zycie.

    Podejrzewam, że stabilizacja była jednak w matrycy.

    [ciach]

    > Jak to więc jest, które modele EOS'ow posiadają stabilizację matrycy i

    Żadne.

    > czy faktycznie szkła ze stabilizacją są dużo droższe?

    A czy wróbelek ma drugą nóżkę bardziej?

    Zależy z czym porównasz - słaby jakościowo ze stabilizacją może być
    tańszy od znakomitego i solidnego bez stabilizacji.

    > Czy kitowy obiektyw 18-55 posiada takową,
    > albo 18-135 który zamierzam nabyc do tego body?

    Canonowskie obiektywy ze stabilizacją mają dodane literki IS.

    Tamron oznacza to przez VC, a Sigma przez OS.