eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy wolno jeździć z woda zamiast płynu chłodzacego?Re: Czy wolno jeździć z woda zamiastpłynu chłodzacego?
  • Data: 2010-06-20 02:55:27
    Temat: Re: Czy wolno jeździć z woda zamiastpłynu chłodzacego?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > On Sun, 20 Jun 2010 01:06:24 +0200,  kogutek wrote:
    > >To jest jedyna słuszna rada. Wszystkie dziwne teorie o kamieniu, gotowaniu czy
    > >szybszym zużyciu uszczelek to bzdury. Chętnie bym przeczytał jakie argumenty na
    > >potwierdzenie swoich tez mają ich autorzy. Ale nie przeczytam. Nie dlatego że
    > >nie będzie mi się chciało a dlatego że oni nic nie napiszą. Bo jakby napisali to
    > >pojeździł bym sobie po nich jak po łysych kobyłach.  
    >
    > Znowu nie przesadzaj - kamien jednak w kranowie jest, fakt ze ilosc
    > raczej znikoma.
    > A z uszczelkami w pompie to sam jestem ciekaw czy woda smaruje tak
    > dobrze jak borygo.
    >
    > J.
    >
    >
    Gdyby głupota powodowała unoszenie się w powietrzu to ktoś kto pisze że kamień z
    jednorazowo nalanej wody może zaszkodzić przebywał by teraz w stratosferze. Weź
    5 litrową butelkę wody mineralnej. Nazywa się mineralna bo zawiera rozpuszczone
    minerały. I przeczytaj ile tych minerałów jest. Czy tam jest ich kilo, ćwierć
    kilo czy może mniej. Jest ich tyle że jak się osadzą w układzie chłodzenia to
    warstwa będzie grubsza niż atom ale w dalszym ciągu praktycznie nie możliwa do
    zmierzenia Żeby przekonać siebie i innych oszacuj ile metrów sześciennych wody z
    kranu trzeba zagotować w układzie chłodzenia żeby powstała warstwa 0,5mm.
    Pierwszą sprawę mamy chyba wyjaśnioną. Co do uszczelnienia pompy. Ten typ
    uszczelnienia nazywa się cierno oporowym. Charakteryzuję niezwykłą precyzją
    wykonania powierzchni uszczelniających. Kontroli płaskości dokonuje się metodą
    optyczną wykorzystującą specjalny sprawdzian szklany. Płaskość ocenia się po
    ilości prążków interferencyjnych. Powinny byc o ile mnie pamięć nie myli trzy
    albo cztery. Tak małych odchyłek od płaskości nie daje się zmierzyć innymi
    warsztatowymi metodami. Uszczelnienie pracuje na sucho. Pomiędzy pierścieniem
    grafitowym a przeciw pierścieniem jest tak mało miejsca że cząsteczki wody się
    nie mieszczą bo są większe. Gdy z jakichkolwiek przyczyn pojawi się tam woda to
    uszczelnienie natychmiast się psuje. Dodatkowo skonstruowane jest ten typ
    uszczelnienia w taki sposób że zwiększenie ciśnienia w układzie powoduje
    zwiększenie siły dociskającej pierścienie do siebie. Amen
    Dalej przesadzam?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: