  • Data: 2011-06-28 10:52:13
    Temat: Re: Czy warto na Moto GP?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    Nadal nie rozumiesz czemu zygzak sie wali w zakrety? Popatrz na wage
    Fazera a 270 kg gotowego Zygzaka.

    Ok, pogadajmy o tym waleniu się w zakręty. Temat mnie zaciekawił kiedyś, gdy
    przejechałem się Hondą CBF 600 kumpla. Też mi zacieśniała zakręt.
    Zastanawiałem się wtedy, czy to nie dowód na jakąś usterkę. Mój Fazer trzyma
    niemal idealnie promień skrętu - nie trzeba pilnować szczególnie kierownicy
    i nie czuje się niestabilności.

    Czy tak nie powinno być w każdym modelu?