  • 1. Data: 2011-06-24 13:26:52
    Temat: Czy warto na Moto GP?
    Od: marusc <m...@g...pl>

    Będziemy we Włoszech w czasie wyścigu w Mugello. Ale bilety są drogie.
    Czy warto dać ponad 200EUR od osoby za trybunę? Czy może tylko wejść na
    teren? Która wersja jest sensowniejsza, i czy wogule warto?
    --
    Marek
    R1200GS

  • 2. Data: 2011-06-24 15:21:12
    Temat: Re: Czy warto na Moto GP?
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "marusc" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Będziemy we Włoszech w czasie wyścigu w Mugello. Ale bilety są drogie. Czy
    > warto dać ponad 200? od osoby za trybunę? Czy może tylko wejść na teren?
    > Która wersja jest sensowniejsza, i czy wogule warto?

    Wogule nie warto.
    Tu masz wiedze na temat ktory najpierw powinien Cie zainteresowac
    http://leksykony.interia.pl/haslo?hid=234417

    erg

  • 3. Data: 2011-06-26 00:04:54
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 24 Cze, 17:21, "erg" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    cinews:iu23as$g09$1@inews.gazeta.pl...

    > Wogule nie warto.
    > Tu masz wiedze na temat ktory najpierw powinien Cie

    Ach ta zazdrosc, ze ktos moze zobaczyc na zywo MotoGP... Nieprawdaz,
    droga grupo? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 4. Data: 2011-06-26 06:30:52
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Barnaba" napisał w wiadomości grup
    g2000vbv.googlegroups.com...

    On 24 Cze, 17:21, "erg" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    34417

    > erg

    Ach ta zazdrosc, ze ktos moze zobaczyc na zywo MotoGP... Nieprawdaz,

    ===========

    Prawda, prawda. Też zawsze z zazdrości wytykam błędy ortograficzne nieukom.

  • 5. Data: 2011-06-26 09:22:22
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > droga grupo? ;)
    >
    > ===========
    >
    > Prawda, prawda. Też zawsze z zazdrości wytykam błędy ortograficzne

    Haha... ja tez!
    Zwlaszcza nieukom.

    erg

  • 6. Data: 2011-06-26 12:04:11
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    W dniu 2011-06-24 15:26, marusc pisze:
    > Będziemy we Włoszech w czasie wyścigu w Mugello. Ale bilety są drogie.
    > Czy warto dać ponad 200EUR od osoby za trybunę? Czy może tylko wejść na
    > teren? Która wersja jest sensowniejsza, i czy wogule warto?

    Teren ma tę zaletę, że można sobie połazić (zresztą z biletami na
    trybunę też), ale ma tę wadę, że tak naprawdę, to te lepsze miejscówki
    są bardzo szybko zajmowane przez bywalców. Dlatego albo będziesz
    wcześnie rano, albo kicha. Tak średnio będziesz to widział.
    Zresztą z trybun, też nie ogląda się tego jak w TV. Ale nie o to chodzi.
    Atmosfera jest taka, że jeszcze dwa dni później nie możesz dojść do siebie.
    Reasumując. Masz kasę, kupujesz trybunę. Nie masz. Bierzesz krzesełko i
    szukasz szybciutko rano miejsc.

    pozdr.
    Mystik

  • 7. Data: 2011-06-26 17:56:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Prawda, prawda. Też zawsze z zazdrości wytykam błędy ortograficzne nieukom.

    Pozycyjne rowniez.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-06-27 13:02:59
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-06-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Prawda, prawda. Też zawsze z zazdrości wytykam błędy ortograficzne
    > nieukom.

    Pozycyjne rowniez.

    =======

    Ciągle masz niespokojny sen? Gdybym tylko wiedział, że to tak uderzy w Twoje
    ego - w życiu nie zwróciłbym Ci uwagi.
    No ale mleko się rozlało - musisz nauczyć się z tym żyć.

  • 9. Data: 2011-06-27 13:08:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-27, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Ciągle masz niespokojny sen? Gdybym tylko wiedział, że to tak uderzy w Twoje
    > ego - w życiu nie zwróciłbym Ci uwagi.
    > No ale mleko się rozlało - musisz nauczyć się z tym żyć.

    Sen? Ja w ogole spac nie moge, jesc tez nie moge, a jazda na moto juz
    nie daje mi tyle frajdy co wczesniej.

    A powaznie? Jebiemieto co Ty o tym sadzisz.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-06-27 14:04:48
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-06-27, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    nie daje mi tyle frajdy co wczesniej.

    A powaznie? Jebiemieto co Ty o tym sadzisz.

    =========

    Nie żartuj. Przecież wszyscy widzą, że temat nie daje Ci spokoju. A te
    wulgarne wstawki wcale nie dodają Ci męskości. Przeciwnie.