  • Data: 2011-06-28 21:24:04
    Temat: Re: Czy warto na Moto GP?
    Od: zefir <z...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2011 12:29, AZ pisze:

    > Nie gustuje w chlopakach wiec mogles sobie darowac.

    > Ano od jakiegos czasu probuje Ci to uswiadomic, ze jezeli pozycja i inne
    > cuda nie ma pokrycia w lepszym czasie okrazen to jedynie pieknie wyglada
    > na zdjeciach/filmach.
    >
    > Nadal nie rozumiesz czemu zygzak sie wali w zakrety? Popatrz na wage
    > Fazera a 270 kg gotowego Zygzaka.

    Sratatata, xx waży porównywalnie a się w zakręty nie wali.
    Wytworna pozycja na motocyklu z kolankiem na asfalcie nie gwarantuje w
    każdym przypadku lepszego czasu, a ten jest na torze priorytetem, lecz
    jeżeli motocykl wali Ci się w zakręty i skutkiem tego jest wspomniana
    już tu wielokrotnie Twoja pozycja, to może trzeba przemyśleć technikę i
    tor pokonywania zakrętów?

    --
    pzdr.
    zefir