  • Data: 2011-06-30 15:25:42
    Temat: Re: Czy warto na Moto GP?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-06-2011 00:14, AZ pisze:

    > Waga nie jest jedynym powodem walenia sie moto w zakrety ale ciezsze
    > moto maja do tego wieksze predyspozycje.
    A guzik prawda, Buza (przed K8) do najlzejszych nie nalezy, zapakowana
    po sufit i dach, nie walila sie w zadnych winklach, nawet w serpentynach
    w Szwajcarii.

    > Co do kolanka - jestem tego
    > samego zdania, nieraz wyprzedzalem goscia ktory wisial jak gibon zeby
    > dotknac kolanem asfaltu a moto prawie w pionie :-)
    Ale to wlasnie o to chodzi, motocykl ma byc jak najbardziej w pionie a
    nie jak najbardziej zlozony. Wiszac jak w/w gibon powodujesz, ze mniej
    zlozony motocykl (bardziej spionizowany ;) ma wieksza przyczepnosc na
    wyjsciu z winkla dzieki temu mozna szybciej dany winkiel pokonac.
    A ze objezdzasz takich kolesi znaczy tylko tyle, ze jeszcze Oni nie
    "umiom" jak sie "naumiom" to przestaniesz ich objezdzac.
    Ja patrzac na siebie zauwazylem ciekawa rzecz, im dluzej jezdze tym
    mniej mam pozamykane opony a winkle jakos szybciej pokonuje (logi z GPS)..
    Ale co tam ja gawedziarz wiem o torowej jezdzie :P

    --
    pozdr
    Rogal