eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto kupowac nowy samochod ;)Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe
    .org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <e...@g...com>
    <1kb388hbij32h$.dlg@myjk.org>
    <5f81f305$0$17365$65785112@news.neostrada.pl> <l...@m...org>
    <5f82bff7$0$547$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <rlutjp$p2a$1@dont-email.me>
    Date: Sun, 11 Oct 2020 14:42:44 +0200
    Message-ID: <1rhgwa3lpxoy5$.dlg@myjk.org>
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 83.6.207.30
    X-Trace: 1602420163 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 83.6.207.30:53119
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2611
    X-Received-Body-CRC: 1136396587
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686079
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 11 Oct 2020 14:25:28 +0200, Mateusz Bogusz

    > Któryś raz już powtarzasz ten sam tok myślowy. Ktoś też już odpisywał.
    > ASO wymienia i naprawia na gwarancji, ale za zgodą producenta. Jak
    > producent po opisaniu sytuacji odpowie że nie uwzględnia tego na
    > gwarancji, to ASO za friko Ci tego nie zrobi.

    Kto tutaj pisał o producencie? Było o braku maseczki w salonie, czyli
    rzekomo ASO miało odmówić naprawy. Zresztą i ASO musi mieć podstawy do tego
    aby wystąpić do producenta, a nie że klient przyjeżdża i żąda wymiany
    silnika to ASO leci do producenta i żąda tego samego. Mnie jak wymieniali
    wspomniany fotel, to przyjechałem na diagnozę, rozkręcili, stweirdzili że
    faktycznie jest wadliwy stelaż, skręcili, wystąpili do producenta, wróciłem
    za miesiąc na wymianę -- bo to nie była standardowa część eksploatacyjna,
    musiała przyjechać z Japonii.

    > Jak byłem na akcji serwisowej wymiany poduszki kierowcy w kierownicy u
    > Toyoty, to auto miało być po 2 dniach. Czwartego dnia dzwonie i pytam -
    > dostałem odpowiedź że przepraszają, mają poduszkę ale jeszcze nie
    > dostali zgody z centrali.

    Poduszka to akurat rzecz powszechna, często wymieniana po stłuczce, miesjca
    zajmuje tyle co nic, to mieli na stanie. A na decyzję w ASO oczywiście że
    muszą czekać, tylko Irokez się przypiął do "salonu" czyli do ASO, które w
    zasadzie nic samo nie zrobi, ale jednak bierze czynny udział, bo musi
    zdiagnozować problem i podeprzeć argumentami wniosek do producenta -- bo co
    niby, ma im koncern dawać części na słowo użytkownika?

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: