  • Data: 2020-10-11 14:25:28
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.10.2020 12:25, Myjk wrote:
    > Co ASO szkodzi wymienić, przecież oni części dostają od koncertu i jeszcze
    > przycinają od nich za robociznę. Gdyby ASO odwaliło klienta bez powodu to
    > byłoby to najgłupsze ASO pod słońcem. To kolejna twoja teza?

    Któryś raz już powtarzasz ten sam tok myślowy. Ktoś też już odpisywał.
    ASO wymienia i naprawia na gwarancji, ale za zgodą producenta. Jak
    producent po opisaniu sytuacji odpowie że nie uwzględnia tego na
    gwarancji, to ASO za friko Ci tego nie zrobi.

    Jak byłem na akcji serwisowej wymiany poduszki kierowcy w kierownicy u
    Toyoty, to auto miało być po 2 dniach. Czwartego dnia dzwonie i pytam -
    dostałem odpowiedź że przepraszają, mają poduszkę ale jeszcze nie
    dostali zgody z centrali.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz