eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy warto kupowac centralke na infolinie dla firmy? › Re: Czy warto kupowac centralke na infolinie dla firmy?
  • Data: 2010-07-26 08:52:34
    Temat: Re: Czy warto kupowac centralke na infolinie dla firmy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "hiphophurra" <h...@g...pl> napisał
    > Pytanie. Tworzymy całodobową infolinię w firmie, czyli
    > dwa numery (komórkowe), [...] z tego co wiem centralki mają
    > dużo fajnych opcji, np. możliwość odtworzenia
    > głosowego komunikatu, że rozmowa będzie nagrywana,
    > samego nagrywania rozmów, tworzenia poczty głosowej,
    > rejestracji numerów, statystyk połączeń itp.

    Niektore maja, inne nie maja.

    > Czy bez centralki też można coś takiego zrobić?

    Na komorki ? poczta glosowa wbudowana, komorke mozna do toalety
    zabrac, prosta rejestracja numerow jest, przekazywanie do
    centralki tylko przez dobre bramki - na moj gust nie warto.
    Owszem, na stacjonarniej linii mozna by powiesic, miec jeden
    wspolny numer, i przekazywanie na komorke jesli nikogo nie ma..



    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: