eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCzy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
  • Data: 2011-10-24 22:53:40
    Temat: Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail b...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    >> Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie
    >> wielofunkcyjne, zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do
    >> zastosowań typowo biurowych
    >> (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    >> A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?
    >> Atramentowe
    >> czy laserowe? Tak do 1700 zł.
    >
    >
    > Za tyle kasy to nie warto. Ja mam HP F2280 (wlasnie widze na Allegro
    > nowa z wystawy za 69 zl). Skanuje ok, ma tez funkcje ksero. Wydruki sa
    > ladne i czytelne. Jest to atramentowka, komplet zamiennikow kosztuje
    > chyba 80 zl. Jako urzadzenie do biura na pewno sie sprawdzi (o ile nie
    > drukujesz setek stron dziennie).
    >
    a komplet zamienników do brothera kosztuje 15zł...
    No i brother ma najlepsze oprogramowanie na jakie na razie trafiłem - HP to
    była masakra.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: