  • 51. Data: 2010-08-04 16:25:55
    Temat: Re: Czy warto kupić takie BMW?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    news:i3a3dh$58m$1@news.dialog.net.pl...

    > Amerykańskie statystyki można sobie w buty wsadzić. W niemieckich
    > autach najbardziej w USA psują się fotele. Bo są robione dla ludzi, wśród
    > których kobieta idealna ma wymiary 90/60/90, ale w centymetrach, a nie
    > calach. ;)

    Marzyciel. W niemieckich autach psują się automatyczne skrzynie
    biegów i elektronika wszelakiej maści.

  • 52. Data: 2010-08-04 16:27:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > A brytyjskie moga byc?
    >
    > http://www.reliabilityindex.com/
    >
    > Najmniej problemowe:
    >
    > 1 Toyota Corolla 8.35
    [...]

    To pewnie dlatego że Brytyjki mają brudne zęby i śmierdzi im z buzi...

  • 53. Data: 2010-08-04 16:28:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > Ta 'tojota' która robi akcje serwisową na poprawki bubli?

    Przydałoby się aby podobne akcje serwisowe zrobił VW, BMW
    i Audi. Ale tego nie zrobią bo zbankrutowaliby...

  • 54. Data: 2010-08-04 16:30:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yans van Horn" <y...@n...spam> wrote in message

    > Toyoty jako Toyoty i święty Lexus ;-)
    >
    > "Lexus LS, GS, IS - akcja serwisowa
    >
    > Kolejne ciosy spadają na japońską Toyotę i należącą do niej markę Lexus.
    > Japoński gigant musi przeprowadzić akcję serwisową, której negatywnym
    > bohaterem będą modele LS, GS i IS z lata 2006-2008 wyposażone w silniki V8
    > 4.6 i 5.0 oraz V6 3.5 litra."
    >
    > http://www.v10.pl/Lexus,LS,GS,IS,akcja,serwisowa,443
    32.html

    To jest jedna wpadka która nie zmienia całokształtu zagadnienia.
    Toyoty pozostają najbardziej niezawodnymi autami.

    W zeszłym roku takich akcji serwisowych na całym rynku światowym
    było około 500. I dotyczyły one praktycznie wszystkich producentów.
    Konkurencja zazdrośnie nadmuchuje sprawę toyoty WŁASNIE DLATEGO
    że toyota słynie z niezawodności i to przyciąga do tej marki klientów.
    Wpadka z a akcją serwisową niczego tu nie zmieni.

  • 55. Data: 2010-08-04 22:46:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-04 13:36, kamil pisze:

    > "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

> [...]

    To teraz jeszcze porównaj ilość Corolli i RS6 na rynku. Jak się jedna
    Rolka spsuje, to będzie to kropla w Oceanie Atlantyckim. Jedno padnięte
    RS6, to kropla w łyżeczce. Jakakolwiek naprawa RS6-tki, XK8, czy SL'a
    też jest zapewne sporo droższa od odpowiadającej jej naprawy Corolli.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 56. Data: 2010-08-04 23:24:59
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > 2 Mazda MX-5 14.88

    NajMNIEJ problemowe? Ten MX-5 to który rocznik? Chyba nie te stare?

  • 57. Data: 2010-08-05 21:18:18
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 04 Aug 2010 10:53:18 +0200, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > Kolejne ciosy spadają na japońską Toyotę i należącą do niej markę Lexus.

    Ciekawe, że panika została nakręcona dokładnie wtedy, gdy wielka
    trójka była w głębokiej dupie i żebrała kasę od Wuja Sama.

    r.
    _____________

  • 58. Data: 2010-08-06 07:35:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To teraz jeszcze porównaj ilość Corolli i RS6 na rynku. Jak się jedna
    > Rolka spsuje, to będzie to kropla w Oceanie Atlantyckim. Jedno padnięte
    > RS6, to kropla w łyżeczce.

    A co to ma do rzeczy? Przecież takie zestawienia robione są
    w oparciu o procenty a nie liczbę całkowitych awarii...

    > Jakakolwiek naprawa RS6-tki, XK8, czy SL'a też jest zapewne sporo droższa
    > od odpowiadającej jej naprawy Corolli.

    W tych zestawieniach to nie ma znaczenia czy naprawa Corolli jest
    tańsza niż RS6 - zestawienia świadczą o ilości usterek. Jeśli RS6 się
    psuje częściej I NA DODATEK naprawy kosztują drożej to tym bardziej
    nie ma sensu za takim samochodem się oglądać, nie?

  • 59. Data: 2010-08-06 07:37:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    > Ciekawe, że panika została nakręcona dokładnie wtedy, gdy wielka
    > trójka była w głębokiej dupie i żebrała kasę od Wuja Sama.

    a na dodatek w tym samym roku inni producenci w sumie zgłosili
    500 innych "recalls", może mniej licznych w sztukach dotkniętych aut
    ale nagłośnienie było wyraźnie w celu zniszczenia renomy niezawodności.
    Co mądrzejsi klienci jednak nie dali się nabrać i sprzedaż toyot trzyma się
    wciąż nieźle - za darmo używanych też nikt nie rozdaje :-))

  • 60. Data: 2010-08-10 23:18:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Pszemol pisze:
> [...]
    > psuje częściej I NA DODATEK naprawy kosztują drożej to tym bardziej
    > nie ma sensu za takim samochodem się oglądać, nie?

    Tu jeszcze trzeba pamiętać o takich szczegółach jak grupa konsumencka w
    którą celuje dany model.

    Np. jednym z zabiegów który poprawił wskaźniki niezawodności Corolli
    było wycofanie się Toyoty z motorsportu. Technicznie nic się nie
    zmieniło, ale zmieniła się klientela.

    Po prostu samochody dla emerytów mniej się psują niż samochody sportowe
    które kupują ludzie którzy raz że jeżdżą więcej niż emeryt i w sposób
    dużo bardziej zużywający samochód.

    Kolejna sprawa to metodyka badania, bo to też można przeprowadzić na
    wiele różnych sposobów.
    Czy liczymy wezwania pomocy drogowej, usterki zgłaszane przez
    właścicieli, wyniki badań rejestracyjnych itp. itd. W zależności od
    sposobu przeprowadzenia badania mogą wyjść zupełnie różne wyniki.