  • 41. Data: 2010-08-03 12:55:34
    Temat: Re: Czy warto kupić takie BMW?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > jak masz czas i ochote się bawić - to twój wybór...
    > ja chcę iść do sklepu czy serwisu, nie zlokalizowanego 200 km
    > ode mnie i po prostu kupić dziś to co dziś potrzebuję
    > a nie zamówić i czekac miesiąc w międzyczasie jeżdżąc
    > komunikacją miejska po czym okaże się że przysłali ci coś
    > niedokładnie pasującego...

    Do BMW szrot jest w każdym mieście a przez internet nie opłaca się
    zbytnio kupować bo zazwyczaj przyślą jakiś bubel. Do Lexusa szrotu nie
    widziałem.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-08-03 14:30:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał" <m...@o...pl> wrote in message
    > Do BMW szrot jest w każdym mieście a przez internet nie opłaca się zbytnio
    > kupować bo zazwyczaj przyślą jakiś bubel. Do Lexusa szrotu
    > nie widziałem.

    Bo BMW tylko na szrot się nadaje a Lexus do jazdy ;-)

  • 43. Data: 2010-08-03 21:09:24
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

    > Bo BMW tylko na szrot się nadaje a Lexus do jazdy ;-)

    Ile jeździłeś BMW a ile Lexusem?
    I jakimi modelami?

    Bo wygląda na to że jesteś typowym erotomanem-gawędziarzem-teoretykiem... :)

  • 44. Data: 2010-08-03 23:16:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tadeusz" <...@a...pl> wrote in message

    > Ile jeździłeś BMW a ile Lexusem?
    > I jakimi modelami?
    >
    > Bo wygląda na to że jesteś typowym erotomanem-gawędziarzem-teoretykiem...
    > :)

    Moje jednostkowe doświadczenie nie liczy się tu wcale choc
    przejechalem toyota camry setki tysiecy mil bez problemow.
    A to jest samochod dokladnie taki jak Lexus ES z nieco
    bardziej skapym wyposazeniem. Toyota jest od lat na topie
    razem z Honda.

    Zobacz sobie gdzie jest na liście niezawodności Lexus
    a gdzie BMW w rankingach stworzonych na danych statystycznych.
    http://money.cnn.com/2007/08/08/autos/jdpa_dependabi
    lity/index.htm

    Niemieckie auta mają bardzo złą opinię o niezawodności.

    Volkswagen występuje bardzo często na końcówkach list.
    Tu masz listę aut stwarzających najwięcej problemów z innego,
    podobnego zestawienia:
    "The least reliable brands are Mazda, Isuzu, Land Rover and
    Volkswagen with Suzuki in last position."

    BMW może nie jest tak żałosny pod tym względem jak VW ale
    też jest bardzo nisko w notowaniach, razem z mercedesem
    i audi, niestety.

  • 45. Data: 2010-08-03 23:57:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-03 23:16, Pszemol pisze:

    > BMW może nie jest tak żałosny pod tym względem jak VW ale
    > też jest bardzo nisko w notowaniach, razem z mercedesem
    > i audi, niestety.

    Amerykańskie statystyki można sobie w buty wsadzić. W niemieckich autach
    najbardziej w USA psują się fotele. Bo są robione dla ludzi, wśród
    których kobieta idealna ma wymiary 90/60/90, ale w centymetrach, a nie
    calach. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 46. Data: 2010-08-04 09:17:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > A to jest samochod dokladnie taki jak Lexus ES z nieco bardziej skapym
    > wyposazeniem. Toyota jest od lat na topie

    Ta 'tojota' która robi akcje serwisową na poprawki bubli?

  • 47. Data: 2010-08-04 09:55:00
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

    > Toyota jest od lat na topie

    raczej była...
    chyba przespałeś ostatnie ~2 lata wydarzeń z Toyotą w roli głównej :)
    Coś ci mówi hasło: największa kara w historii motoryzacji -
    16,4 mln USD za opóźnienie usuwania defektów aut :)

  • 48. Data: 2010-08-04 10:53:18
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-08-04 09:55, Tadeusz wrote:

    > raczej była...
    > chyba przespałeś ostatnie ~2 lata wydarzeń z Toyotą w roli głównej :)
    > Coś ci mówi hasło: największa kara w historii motoryzacji -
    > 16,4 mln USD za opóźnienie usuwania defektów aut :)

    Toyoty jako Toyoty i święty Lexus ;-)

    "Lexus LS, GS, IS - akcja serwisowa

    Kolejne ciosy spadają na japońską Toyotę i należącą do niej markę Lexus.
    Japoński gigant musi przeprowadzić akcję serwisową, której negatywnym
    bohaterem będą modele LS, GS i IS z lata 2006-2008 wyposażone w silniki
    V8 4.6 i 5.0 oraz V6 3.5 litra."

    http://www.v10.pl/Lexus,LS,GS,IS,akcja,serwisowa,443
    32.html

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 49. Data: 2010-08-04 11:14:06
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-03 23:57:57 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"

    A druga noga taka sama.

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2010-08-04 13:36:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

> [...]
    > kobieta idealna ma wymiary 90/60/90, ale w centymetrach, a nie calach. ;)

    A brytyjskie moga byc?

    http://www.reliabilityindex.com/

    Najmniej problemowe:

    1 Toyota Corolla 8.35