  • 1. Data: 2009-10-10 18:55:55
    Temat: Czy w PAYBACK mozna zasilic sobie karte Orange POP / GO z punktów?
    Od: X <k...@g...pl>

    Bo widze że najtańsza w punktach jest rękawica kuchenna za
    3.999punktów:) Czyli muszę wydać na doładowania konta w Orange 2000zł,
    czyli 100zł na 5 miesięcy, czyli 100 miesięcy muszę mieć aktywne konto w
    Orange aby dostać ... rękawicę kuchenną hehe. Niech mnie cmokną.
    Nawet na allegro nie wszędzie można przecież zdobywać punkty
    payback.Totalna żenada. Dobrze myślę? Profit wróć !!!

  • 2. Data: 2009-10-10 19:40:20
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    Witam,
    Użytkownik "X" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nawet na allegro nie wszędzie można przecież zdobywać punkty
    > payback.Totalna żenada. Dobrze myślę? Profit wróć !!!

    pozwole sobie poprawic kolege (2zl=1pkt) - musisz doladowac konto w Orange
    kwota 8000 pln aby nabyc rekawiczke grodawymiany na pkt.
    To w Twoim przypadku dale okres 400 miesiecy doladowywania
    :)

    Z.

  • 3. Data: 2009-10-10 20:00:28
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Zdzislaw pisze:
> [...]
    > kwota 8000 pln aby nabyc rekawiczke grodawymiany na pkt.
    > To w Twoim przypadku dale okres 400 miesiecy doladowywania

    To są już jakieś punkty w zamian Profitu? Przegapiłam coś?

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-10-10 20:15:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 22:00:28 +0200, Animka wrote:
    >To są już jakieś punkty w zamian Profitu? Przegapiłam coś?

    Przegapilas .. i nie przegapilas.
    Szkoda slow na te "oferte".

    J.

  • 5. Data: 2009-10-10 20:16:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 20:55:55 +0200, X wrote:
> [...]
    >czyli 100zł na 5 miesięcy, czyli 100 miesięcy muszę mieć aktywne konto w
    >Orange aby dostać ... rękawicę kuchenną hehe. Niech mnie cmokną.

    Czyli co zrobisz ?
    Przeniesiesz sie do Plusa czy Ery ? A moze do Play ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-10-10 21:14:47
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu J.F. tak oto obwieścił(a):

    > Przegapilas .. i nie przegapilas.
    > Szkoda slow na te "oferte".

    Słów szkoda, można nie gadać, ale niestety w hipermarketach trzeba się
    odganiać od hostess, co zaczepiają po pięć razy, i zachęcają do zapisu aby
    otrzymać "kartę cud", masakra :/

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 7. Data: 2009-10-11 10:16:35
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Zdzislaw pisze:
> [...]
    > kwota 8000 pln aby nabyc rekawiczke grodawymiany na pkt.
    > To w Twoim przypadku dale okres 400 miesiecy doladowywania

    czy mógłbym Cie uprzejmie prosic o porównanie starego profity do nowego
    payback - ile wtedy trzeba było wysać na usługi Orange zeby kupić
    doładowanie za 50zł , a ile trzeba teraz wydać na takie samo doładowanie ?

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-10-11 10:32:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 12:16:35 +0200, ToMasz wrote:
    >czy mógłbym Cie uprzejmie prosic o porównanie starego profity do nowego
    >payback - ile wtedy trzeba było wysać na usługi Orange zeby kupić
    >doładowanie za 50zł , a ile trzeba teraz wydać na takie samo doładowanie ?

    Wtedy bylo 300pkt co po pol roku za staz. Dodajac doladowania [ktore
    od pewnego czasu juz sie nie dodawaly :-(] miales taka premie co ~2
    lata, czyli co ok 200zl, jak sie malo dzwonilo.

    J.

  • 9. Data: 2009-10-11 10:39:19
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > od pewnego czasu juz sie nie dodawaly :-(] miales taka premie co ~2
    > lata, czyli co ok 200zl, jak sie malo dzwonilo.

    Rozumiem. niemniej jednak patrząc ze strony Orange - "zabrano" nam
    premie za staż a proffit zmamieniono na payback. tak wiec wyliczennie
    trzeba jeszcze raz zrobić

    ToMasz

  • 10. Data: 2009-10-11 11:07:06
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Zdzislaw napisał:
> [...]
    > kwota 8000 pln aby nabyc rekawiczke grodawymiany na pkt.
    > To w Twoim przypadku dale okres 400 miesiecy doladowywania

    O kurcze, no to rzeczywiście dobry program lojalnościowy. Hehe. Ktoś w
    Orange musiał dostać premię chyba ze 100tys. zł za wymyślenie czegoś
    takiego. Trzeba 400 miesięcy czekać (czyli 33 lata trzeba czekać ze
    swoim kochanym Orange GO czy POP) żeby głupią rękawiczkę dostać za
    darmo:) HEHEHEHEHE BOŻE TY PATRZYSZ I NIE GRZMISZ. Orange Profit, WRÓĆ
    !!!!!!