-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@n...neostrada.pl>
<n6ebm1$nn3$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Czy tylko ja mam pecha do zamarzającego diesla??
Date: Mon, 4 Jan 2016 20:21:06 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 160104-1, 04.01.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 38
Message-ID: <568ac53a$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1451935034 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22838 89.72.242.154:3425
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574918
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
news:n6ebm1$nn3$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2016-01-04 o 18:06, Marek pisze:
>> Wcześniej był mitsubishi, jezdził do -10, poniżej laweta. Bez dodania 5l
>> benzyny na pełen bak jazdy nie było. Żadne dodatki przeciw parafinowe
>> nie pomagały. W końcu zamontowali filtr paliwa z podgrzewaczem i coś
>> założyli do zbiornika to zaczął jeździć.
>> Teraz transit, przed mrozami zatankowalem statoil arktyczny
> Z tego, co wiem, to te paliwa "arktyczne" albo "Wipałer" to są te same, co
> zwykłe, tylko dolewają do nich dodatki w odpowiedniej proporcji przy
> spuszczaniu z cysterny. Prawie cała produkcja paliw w Polsce jest z Lotosu
> albo Orlenu i mała jest szansa, że na Statoil mają paliwo od innego
> producenta.
Akurat Statoil i Lotos ON arktyczny to są paliwa specjalne. Trochę inny
proces produkcji i nie dodaje się do nich żadnych biokomponentów. Nawet
prawdopodobne, że Statoil importuje swój arktyczny.
Reszta paliw to rzeczywiście wariacje na temat tego samego produktu z
polskich rafinerii.
> Co do zimowych problemów, to mój Doblo 1,9 multijet poniżej minus 12 lubi
> sobie zastrajkować, więc zawsze dolewam jakiś Diesel Protector
> rozcieńczony benzyną.
Moje Stilo 1,9 Multijet odpalało w poprzednie zimy bez problemu (nie licząc
kłopotów z akumulatorem). Najniższa temperatura to było -20 czy -25 rano
(już nie pamiętam dokładnie). Raz tylko dolewałem depresator jak mało
jeździłem i nie tankowałem przez miesiąc. Bałem się że mam w baku paliwo
przejściowe.
Tylko raz przymarzło mi coś na dźwigniach przy skrzyni biegów i miałem tylko
biegi parzyste + R. Po 20 minutach rozgrzewania silnika puściło i
pojechałem.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.16 20:34 yabba
- 04.01.16 21:01 cef
- 04.01.16 21:55 j...@i...pl
- 04.01.16 23:07 Marek
- 04.01.16 23:19 Marek
- 04.01.16 23:33 yabba
- 04.01.16 23:36 yabba
- 05.01.16 00:01 Marek
- 05.01.16 08:16 Myjk
- 05.01.16 11:24 T.
- 05.01.16 12:34 yabba
- 05.01.16 12:38 yabba
- 05.01.16 13:06 J.F.
- 05.01.16 13:36 J.F.
- 05.01.16 13:49 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod